valkuainen pissassa yhdellä plussalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko teillä ollu raskaana ollessa valkuaiset plussalla, ilman että se olis merkannut mitään? Mulla oli edellisessä raskaudessa paha raskausmyrkytys mutta se alkoi silloin ainakin verenpaineen nousulla ja myöhemmin alkoi kerääntyä valkuaista kovaa vauhtia. Nyt olen raskaana viikolla 24 ja tänään oli neuvolassa valkuaiset yhdellä plussalla, mutta verenpaine oli ainakin ihan hyvä. Alkoi vaan hirvittää josko se myrkytys alkaa jo tässä vaiheessa, vai voiko se todella olla plussalla muutenkin?

Mulla oli kanssa raskausmyrkytys ekassa raskaudessa ja toisessa raskaudessa oli niin runsas valkovuoto, että testissä näytti valkuaiset yhden plussan. Muita oireita ei ollut. Mutta kannattaa seurata tilannetta tietty...

Kyllä se voi olla plussalla muutenkin esim. valkovuodon vuoksi. Ei kerrasta kannata vielä välittää...Itsellä tosin alkoi noilla viikoilla olemaan plussalla silloin tällöin ja näin oli raskauden loppuun asti. Verenpaineet oli ehkä vähän koholla, mutta pahemmin vasta rv35. Raskausmyrkytyshän se oli, mutta ei mitenkään nopeasti edennyt.

kiitos vastauksista, edellinen raskaus päättyi viikolla 32 myrkytyksen takia ja toivon että nyt pääsis pidemmälle. sain nyt testitikkuja kotia niin voin seurailla noita valkuaisia.

Yhteistyössä