Valkovuotokysymys loppukierron kuumeilijoille!

FantasticFour

Uusi jäsen
03.09.2008
29
0
1
Hei. Täällä yksi turhautunut haaveilija. Olisin kysynyt teiltä loppukierron valkovuodosta. Millaista oli valkovuoto ennen plussatestiä? Itselläni kiertopäivät nyt 26/29 ja valkovuoto on runsasta ja limaista (hiukan niinkuin ovulaation aikoihin). Onko muilla tälläista vuotoa ennen kuukautisia? (tselläni yleensä vuoto on tahmeaa ja sitkeää ennen kuukautisia). Kiitos paljon jos joku viitsisi vastata ja auttaa yhtä kuumeilijaa:)

Kiitos noista sivuista, tosin olin niihin joskus aikaisemmin jo tutustunut. Eniten siis minua nyt ihmetyttää tuo kirkas, ovulaatiomainen lima. Testasin ovulaation kierron 18 kp ( Donna sylkitesti) ja silloin se myös tapahtui oireista päätellen ( limat, lämmöt nousi sen jälkeen, nännit kipeytyi.) Mietin vain että onkohan muilla samanlaista vuotoa ennen kuukautisia vai voiko olla merkki raskautumisesta :)

mulla on ainakin ollut tuon tyyppistä vuotoa ennen menkkoja :/ -ja silti ne on tulleet..
pitäskö muuten sen oviksen jälkeisen kuivan kauden jäädä väliin jos on tärpänny? vai tuleeko se vaihe aina?

Mulla on ollu nyt tässä kierrossa sellasta aika vetistä vuotoa ja sitä tulee aika paljon! Nyt kp36 menossa, en muista yhtään oliko sama homam viime kierrossa! Tai muistelen, että ois ollu vähän vetistä, mutta että näin paljon ja NÄIN vetistä :o no omalla kohdalla en oikein usko raskautumiseen, toissapäivänen testi oli nega. Mulla kierto aika epäsäännöllinen.

mulla on normaalisti vuotoa ensin pari päivää ennen menkkoja, ja sitten just ennen menkkoja. mut se on semmosta heti kuivuvaa sorttia.

nyt mulla on ollu pari-neljä päivää semmosta että tuntuu ku tulis kauheesti valkkaria, pyyhkiessä on valkkaria mut housuissa ei mitään. haamuvalkkarit :laugh:

Yhteistyössä