valkovuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annukka

Vieras
Auttakkee!!!
Mulla on propleemana pahanhajuinen valkovuoto jota on ollut nyt pari viikkoa....
Viikkoja takana 20...
Onko kellään ollut vastaavaa.
lääkäri ajan olen tosin jo tilannut, mutta kiinnostaisi tietää
onko muilla ollut vastaavaa.
Kesäaikana tulehdukset vaanii helposti,tietääkö joku onko esim emätin tulehdus vaarallinen raskausaikana.
Ennen raskautta on ollut kyseinen muutaman kerran ja oireet voisi viitata siihen suuntaan...

Hei! Raskaus aikanahan tulee helpommin noita tulehduksia, joten saattaa olla hiivaa joka on kovin yleistä. Itsekin hain juuri eilen hiivalääkkeen apteekista, kun tuntui että kirveltää ja on jotain erikoista meneillään. Kokeilen ainakin tuota lääkettä ja jos ei auta menen otattamaan tarkemmat kokeet lääkäriin.

Tulehduksen paheneminen saattaa aiheuttaa supistuksia, joten on hyvä hoitaa asia pois mahdollisimman nopeasti. Tsemppiä odotukseen!

Mulla on ollut tasaiseen tahtiin sellaista pientä valkovuotoa niin, että pidän sitä pienintä string-sidettä koko ajan. Nyt olen viikolla 31 ja aloitin siteen pitämisen joskus vkolla 20. Se ei ole niin runsasta, että pitäisi pitää kunnon sidettä, mutta juuri sen verran ärsyttävää, että parempi olla joku suoja. Se on kuulemma ihan normaalia. Verrattuna normaalitilanteeseen, se on mielestäni ikävän hajuista, mutta mulla kun ei yleensä koskaan ole minkäänlaista valkovuotoa niin kuinka mieto tahansa haju on mielestäni ällöttävää....odotan vaan kun tämäkin asia päättyy...kaikkea sitä pitääkin kestää. Eli ei kaikki valkovuoto ole tulehduksen aiheuttamaa, mutta jos se on runsasta ja oikein huomattavan pahanhajuista niin kannattaa tarkistaa.

Yhteistyössä