valkovuoto ! Millasta sen "pitäis" olla ennen kuukautisia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yleisesti ottaen kierron alkuvaihe (2-4 päivää) on kuivaa. Sen jälkeen lima alkaa lisääntyä ja muuttaa muotoaan venyvämmäksi, rihmamaista, kaikkein hedelmällisintä limaa esiintyy vain ovulaation aikana (1-2 vuorokautta). Ovulaation jälkeen lima jälleen vähenee ja on pääsääntöisesti kuivaa.

Ennen seuraavia kuukautisia kierron loppupäivinä esiintyy tavallisesti uudelleen paksuhkoa, liimamaista limaa, joka tällä kertaa uudelleen paksuhkoa, liimamaista limaa, joka tällä kertaa ei kuitenkaan ole hedelmällisyyden, vaan lähestyvien kuukautisten merkki. Liman muutoksissa on yksilöllisiä eroja melko runsaasti, joten menetelmä kannattaa opetella huolellisesti.

Siiis mul on tullu tosi kauan valkovuotoo eikä oo kuukautiset alkanu. Siis en puhu mistää parist viikost tai kuukaudest vaa mul on oikeesti tullu sitä jo vähä päälle vuoden.. mikähän siihen ois syynä? Vai onko se ihan normaalia?:/ haluisin saada vastauksen/vastauksia..

Itelläni on ollut aina kuivakausi ovulaation jälkeen kuukautisiin asti. Nyt tässä kierrossa tuli aivan samanlaista valkovuotoa kuin ovulaation aikana. Kuukautiseni tulivat kuitenkin ja olivat ihan normaalit. En ole tehnyt raskaustestiä, sillä epäilyni hiipuivat menkkojen alkaessa. Kuukautiset olivat kuitenkin kivuttomat, vaikka yleensä on aina ollut hirvittävän kipeät.

Ehkä teilläkin vain hormonivaihteluja =) ?

Mulla on ollut itselläni valkovuotoa reilu vuoden ilman menkkoja siis mutta oon vaan ihmetellyt miks ne ei vaan ala.. (14v) mun "tissit" on sellaset ketun nokat ja tästä ei tuu mitään en haluais liikkua missään hävettää kaikilla muilla on levee lantio ja sellaset vesimeloonin kokoset tissit mitä mun pitää tehä auttakaa ees joku

Siiis mul on tullu tosi kauan valkovuotoo eikä oo kuukautiset alkanu. Siis en puhu mistää parist viikost tai kuukaudest vaa mul on oikeesti tullu sitä jo vähä päälle vuoden.. mikähän siihen ois syynä? Vai onko se ihan normaalia?:/ haluisin saada vastauksen/vastauksia..

ittelläni on ollut jo melkein kaksi vuotta pitää olla kärsivällinen ja joo se on ihan normaalia se riippuu ihmisestä jollain se loppuu aikasemmin ja jollain se sit on viel pitempään

Mulla on ollu valkovuotoa ja yli 2 ja puol vuotta ja se on ollu nyt joku puol vuotta ainaki tosi runsasta. Eilen ekaa kertaa oli illalla alaselkä ja vatsa kipee ja sit tuli vessapaperii runsaasti valkovuotoo ja sit siel oli seassa niinku sellasta pinkki/punasta juttu et kai jtn menkkojen alku juttuja? (n)
Oon 13v ja täytän 3 kk päästä 14 :)

Yhteistyössä