Valkovuoto ja raskautuminen???

Hei!

Seuraa päivän limakysymys ( sorii...)

Kuinka monella teistä, raskaana olleet tai olevat, on valkovuodon määrä selvästi lisääntynyt jo ennen plussaa? Onko niitä joilla ei ole lisääntynyt? Onko se ovisnaista liukuvaa vai millaista?

Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan. Kaikkea tässä tulee ihmeteltyä.. :ashamed: :/
 
Sama vika!!

Nyt sitte tuli lisää raskausoirelistaan pähkäiltävää, niinku siinä ei muute jo sitä olis.. Itellä on kanssa valkovuoto lisääntyny huimasti viime päivinä, ja alkanu sellane hassu kutina, liekö hiiva tulossa... On nääs aika herkät limakalvot, jotka sitte heti ottaa nokkiinsa ja pukkaa ton hiivan päälle...

Tätiä ootellessa tässä sunnuntaisiin asti ku jaksais, sitte testin paikka.

Onnea teille kaikille, toivottavasti edes tää oire johtais plussaan!!

T: Daizy dpo 18 *iik*
 
Hei!

Mulla oli melko kuivat kelit oviksen jälkeen ja vielä kun sain plussaa. Vasta oikeastaan viime viikolla on alkanut valkkari lisääntyä. Se on sellaista tosi juoksevaa ja tulee pääasiassa valahtaen. Välillä on ihan kirkasta ja välillä sellaista sameaa.
 
Daizyllä ja mulla sama: vähän kutiaa... Valkkaria tulee nyt tosi paljon ja on semmosta paksumpaa.Kiva :ashamed: Mulla on kyllä tuo hiiva ollu joskus, mutta sillon oli kuivaa ja kutisi ihan kauheesti. Tää ei o sitä.

Toivoisinpa liittyvän raskauteen =)
 
Te jotka kärsitte kutinasta, olettekos kokeilleet että suoritatte alapesun aamuin ja illoin ilman saippuoita pelkällä vedellä ja suihkutelkaa jonkin aikaa, jospa se helpottaisi. Myös Bepanthen-voidetta pesun jälkeen voisitte kokeilla, se rauhoittaa herkkiä limakalvoja ja on vaaratonta kun ei sisällä kortisoniakaan. Varsinkin yöksi on hyvä laittaa voide, huolellisen pesun jälkeen.
 
täällä kans
Mulla kans valkovuoto muuttui sellaiseksi paksummaksi vähän ennen plussausta, ja on ollut sellaista koko alkuraskauden ajan. Sitä ei tule kerralla mitenkään kauhean paljon, paitsi lenkkeilyn jälkeen (tiedä häntä miksi näin)...
 
Mulla on kaikki mahdolliset helpotuskeinot jo käytössä, kun gyne totes noiden limakalvojen heikkouden.. Eli on Ceridal intime-öljyä sellaisille suht hyville päiville, kun tuntuu et on ihan ookoo, ja sitte pahempiin aikoihin Bellavitan hajusteetonta paksumpaa rasvaa... Jompaakumpaa käytän päivittäin, on nääs NIIN huonot limakalvot kaikkialla, että sieraimetki täytyy rasvata Bevitalla iltaisin ennen nukkumaanmenoa..!!
 

Yhteistyössä