valkovuoto ja raskautuminen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuukkoSuulle

Aktiivinen jäsen
20.11.2007
18 466
2
36
ku rupes mietityttään.. ennää ku en muista millasta vvuoto oli ku raskaana olin... :headwall: :headwall: muistaakseni kirkasta ja juoksevaa.. ja ny sit on paksua ja tahmeaa ni taitaapi sit vaa olla järkevintä odotella tätiä? Onko teitä, joilla valkovuoto ollu tahmeaa ja paksua ku on raskautunu?

hmm.. hitsi.. ko en tosissaa yhtää muista omaani sillo ko olin raskaana vaiks siit vähä aikaa onki.. muistaaksein se ol kirkasta mut siitkää en mee valalle ja kauhee runsaasti sitä ei kyl tullu.. tosin ny ois vast noin dpo8 tms... mut kiitos DD jo tost vastauksest!

muitaki kokemuksia?

Mulla ei koskaan ole ollut mitää valkovuotoa.Mä tein alunperin testin sen takia kun en ollut kuumeinen mutta ruumiinlämpö oli korkealla,eli 37,5 ja niin se on sitten alunperi ollutkin kun olen raskautunut.Valkovuotoa mulla ei merkkinä ole ollut olleskaan,ainoastaa kylmät väreet josta kaikki siis mulla lähti.

Annu & touhustiina 12+3 :heart:

Miulla oli semmoista paksua, tahmeeta ja vähän ällön oloista, lääkärin mielestä ihan normaalia valkovuotoa, kun kerta raskaana ollaan... Labrassa kävin, sieltä pomppas gardnerella-pöpö, mitä lääkärin mielestä EI tarvinnut hoitaa ja pääsi pahemmaksi, aiheutti supisteluja... |O

Kaipa ne vuodot voipi olla normaalejakin, mutta olisin vähän varovainen, ettei käy niin kuin meille...

Mulla ei vastausta tähän oo ku mulla on normaalistikkin v-vuoto tosi runsasta ja juoksevaa, mutta halusin tulla pitämään sulle peukkuja db :hug: ja toivomaan et tuo vuoto ois nyt raskaudesta johtuvaa :heart:
Tuuthan heti kertomaan kuin kävi :)

ihana kun tsemppaatte! :) Ja jos täti tulloo ni sit mieliala on näin: :headwall: ja sit näin :D ja uutta kiertoa enkä ennee mieti raskausoireita ku se ei selvästikää mulle käy ku sit aina tulis valeraskaaks :D mut tuun sit kertommaan :)

on jo meinaa ikävä tälle puolelle takas! :heart:

iiks, nyt vvuoto lisääntyny ja se on ovismaista! Tosin nii ol plussakierrossaki... :ashamed: eli venyvää ja kirkasta ja tulloo paljon.. ovis oli kummiskii kp15 ja ny on kp24... Lämmötkin pikkuhiljaa sillo nous ja kp 15 aikaan ovismerkit oli tosi selvät ni kyl uskosin et se ovis sillo ol...

Yhteistyössä