Valkoista paskaa luvassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Niin. SUN mielestä.

Jep, MUN mielestä. Ja MUN mielipide on myös se että ei pidä muuttaa ok-taloon jos se lumenluonti ja pihatien kunnossapito ketuttaa... :whistle:

:laugh: Ihmistäkö ei saa koskaan v*tuttaa omissa valinnoissaan mikään?

Mä en ikinä koskaan enää haluaisi muualle, kuin omakotitaloon. Enkä äkkiä keksi tässä mitään muuta huonoa, mutta ihan rehellisesti se syö päätä, kun aamulla toteaa, että puolen kilsan pihatietä ei erota pelloista. Ja sitähän voi sattua peräti useampana aamuna tällaisena talvena, joita sattuu n. kerran 20 vuoteen...

Keksisin äkkiä ihan pikkasen enemmän miinuspuolia missä tahansa muussa asumismuodossa.

Sen sijaan ruttis ei edes asu omakotitalossa :whistle:

No mun mielestä on typerää, kun aina jos joku kiroaa lunta, todetaan vastaukseksi "Mieluummiin näin kuin että tulisi vettä." Ai. Mun mielestä sitä vettä saisi tulla huomattavasti paljon mieluummiin kuin lunta.

Se on epäreilua latistaa toisen ihmisen mielipide ihan kokonaan. Mun mies esimerkiksi vihaa hernekeittoa, mutta ostaa Saarioisen roiskeläppiä välillä, koska ne on niiiiiin hyviä ( :$ )
No enhän me h*lvetti tuuppaa sen nenän eteen lautasellista hernekeittoa ja totea "parempi näin kuin jotain äitien tekemää ällöpizzaa".

Johan nyt otetaan lämpöä mun sanavalinnoista, pyydän anteeksi jos olen mielipahaa aiheuttanut sanomalla "mielummin lunta kun vettä tai räntää", muistan tästedes laittaa kaiken niin että korostan sitä omaa mielipidettä...

Yes, vihdoinkin löytyy joku muukin joka vihaa lunta! Tuntuu, että Facebookia myöten hehkutetaan tota LUNTA. Mä olen aina inhonnut lunta ja talvea.

Yhteistyössä