V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä sitten itse kun seuraavissa kesäolympialaisissa valkoiset ei pärjää ollenkaan. Mustaa juoksee kovempaa.
Tämä ketju oli hetken poissa käytöstä epäasiallisten viestien poiston takia. Rummo-jankkaaja persurasistina loukkaa työkseen ihmisiä. Demarit, eläkeläiset, työttömät, ylipainoiset.Älä sitten itse kun seuraavissa kesäolympialaisissa valkoiset ei pärjää ollenkaan. Mustaa juoksee kovempaa.
Lasse Viren juoksee kovempaa.Älä sitten itse kun seuraavissa kesäolympialaisissa valkoiset ei pärjää ollenkaan. Mustaa juoksee kovempaa.
Tässä ketjussa kehutaan.Tämä ketju oli hetken poissa käytöstä epäasiallisten viestien poiston takia. Rummo-jankkaaja persurasistina loukkaa työkseen ihmisiä. Demarit, eläkeläiset, työttömät, ylipainoiset.
Nämä henkilöt ovat jatkuvasti hänen maalitettavina.
Poistatitko viestejä, kun kerroin sinun olevan yhtä surkea keskustelija kuin väriliituja mutusteleva Marko? Pitäisihän edesvastuullisella ihmisellä olla sen verran kykyä itsereflektioon, että tietää väitteen todeksi, eikä turhaa loukkaannu.Tämä ketju oli hetken poissa käytöstä epäasiallisten viestien poiston takia. Rummo-jankkaaja persurasistina loukkaa työkseen ihmisiä. Demarit, eläkeläiset, työttömät, ylipainoiset.
Nämä henkilöt ovat jatkuvasti hänen maalitettavina.
Poistatitko viestejä, kun kerroin sinun olevan yhtä surkea keskustelija kuin väriliituja mutusteleva Marko? Pitäisihän edesvastuullisella ihmisellä olla sen verran kykyä itsereflektioon, että tietää väitteen todeksi, eikä turhaa loukkaannu.
Tämä viesti selittää kaiken. Rummo-jankkaaja elää 1970-lukua kuten kaikki jo arvasivat. Sukulaiseni eli viime vuosisadalla hoivakodissa 1930-lukua ja hoiti sängyssään isoa karjalaumaa.Lasse Viren juoksee kovempaa.
Marko-Petri kommunikoi alapersoona Lepansa kanssa.turhaan
Marko-Petri kommunikoi alapersoona Lepansa kanssa.
Outoa, että hän murehtii palstalaisten elämää. hänellä on itsellään tarpeeksi selvittämistä eläessään 1970-lukua Lasse Virenin nuorukaisena juoksiessa kultaa.
Hyvä, löysit kirjoitusvirheen. Asiavirhettä ei varmasti sinunkaan mielestäsi ollut?turhaan