Valkoharmaana peitettä suussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mikä hemmetti mulla on??:eek:(n)
Poskien limakalvot, samoin ikeniä vasten olevat huulien limakalvot harmaanvalkeassa peitteessä? Kieli kipeä ollu muutaman päivän ja syömisen jälkeen polttelua ja kipua :eek: Huomasin valkeaharmaan peitteen suun limakalvoilla tänään kun puhdistin hampaita:( Kielikin kirvelee ikäänkuin siinä ois haava:confused:. Viikko sitten kutisi kieli niin prrrrrr....leeesti (n) Jotenkin makukin suussa on omituinen,,,

Kuulostaa sammakselta/suuhiivalta. Onko peite rihmamaista? Maistuuko kaikki ruoka samalta "paskalta"? Oletko juuri hiljattain läyttänyt antibiootteja?

Hiiva lähtee puolukoita syömällä. Mutusta niitä aamuin illoin joitain päiviä.

Kuulostaa sammakselta/suuhiivalta. Onko peite rihmamaista? Maistuuko kaikki ruoka samalta "paskalta"? Oletko juuri hiljattain läyttänyt antibiootteja?

Hiiva lähtee puolukoita syömällä. Mutusta niitä aamuin illoin joitain päiviä.

Sellanen outo maku on suussa, ja kutiseekin. Itse asiassa on menossa nyt antibiootti neljättä päivää. Ennen kuuria jo kyllä kutisi kieli melkolailla. Tota voi kuvata sellaiseksi kuin ois viiruja vierivieressä tasaisen harmaavalkealla pohjalla. Ja viirut on samaa väriä.

Sellanen outo maku on suussa, ja kutiseekin. Itse asiassa on menossa nyt antibiootti neljättä päivää. Ennen kuuria jo kyllä kutisi kieli melkolailla. Tota voi kuvata sellaiseksi kuin ois viiruja vierivieressä tasaisen harmaavalkealla pohjalla. Ja viirut on samaa väriä.
Joo hiiva se on. En tiedä tosta sitruunasta. Ilmeisesti ei ole lähellä enää mikään kauppa auki? Voitko kysyä naapureilta? Ei kai se vaarallista ole huomiseenkaan oottaa kauppojen aukeamista.

Yhteistyössä