valkeakosken sairaala vai tays?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen synnyttänyt vaan TAYSissa ja pelkkää positiivista sanottavaa siitä synnytyspaikanna. Mulle on sattunut sellaset kätilöt jotka on kuunnelleet mun toiveeni ja synnytykset on menneet sitten niiden mukaan.

minulle ehdotettii niitä kahta paikkaa ja pitäisi niistä sitten valita? haluan vain kuulla muiden mielipiteitä. kun asuin vammalassa niin minut lähetettiin sieltä aina tays:iin kun siellä ei ikinä tehty mitään. vammalan aluesairaala on ainakin ihan paska paikka siis omasta mielestäni, mutta kuitenkin nyt haluankin tietää tayssista ja valkeakosken sairaalassa synnyttämisestä.

Kaikki koskilaiset tuttavat ovat kyllä ajelleet TAYSsiin synnyttämään... Ei kai V-koskella ole enää synnytyssairaalaa?

Tuttavalta parin kuukauden takaa todella positiiviset kokemukset Vammalasta. Eikös PSHP:n alueen synnyttäjät saa valita joko TAYSin tai Vammalan?

Juu ei Koskissa synnytetä. Musta tuntuu että on menny Vammala ja Valkeakoski sekasin. Pitää TAYSille antaa pisteet siellä synnyttäneenä. Musta se on ollu tosi kiva sairaala ja tosi hienosti kaikki sujunu siellä.

Yhteistyössä