Välivuotoa!! Mitä vit?

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Oon hormoniehkäsyjä käyttäny ainakin 10vuotta, eikä mulla oo Ikinä tullu välivuotoa, nyt oon aika tarkkaan keskellä pilleriliuskaa ja tänään alko menkat.
Ei oo ollu maha sekasin, en oo unohdellu pillereitä.

Mitä tää nyt on?

Etkä ole vaihtanut pillereitä? Mulla on joskus jonkun pillerimerkin kanssa tullut tiputteluvuotoa ja välivuotoa kesken kierron.
Tämä on varmaan täysin typerä arvailu, mutta eihän tuolla taannoisella operaatiollasi voi olla asiaan mitään vaikutusta. :ashamed: ( tyhmä )

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Etkä ole vaihtanut pillereitä? Mulla on joskus jonkun pillerimerkin kanssa tullut tiputteluvuotoa ja välivuotoa kesken kierron.
Tämä on varmaan täysin typerä arvailu, mutta eihän tuolla taannoisella operaatiollasi voi olla asiaan mitään vaikutusta. :ashamed: ( tyhmä )

Jaa´a.
Mullahan loppu kainalokarvojen kasvu leikkauksen jälkeen, tällähetkellä kasvavat jo vähäsen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Mä olin syönyt gynen mukaan liian kauan(?) samoja pillereitä kun aloin kärsimään välivuodoista. Vaihdettiin pilsut ja vuodot loppuivat.

Mulla on nää pillerit ollu, ööööö, 1-2v.
Hyvin toiminu tähän asti.

No mä oli syönyt 6-7 vuotta. Mutta tuli silloin keskusteltua enemmänkin näistä pillereistä, jos välivuotoa ilmaantuu niin olis melkeinpä pillereidenvaihto edessä. Sinuna soittaisin gynelle ja juttelisin asiasta siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Mä olin syönyt gynen mukaan liian kauan(?) samoja pillereitä kun aloin kärsimään välivuodoista. Vaihdettiin pilsut ja vuodot loppuivat.

Mulla on nää pillerit ollu, ööööö, 1-2v.
Hyvin toiminu tähän asti.

No mä oli syönyt 6-7 vuotta. Mutta tuli silloin keskusteltua enemmänkin näistä pillereistä, jos välivuotoa ilmaantuu niin olis melkeinpä pillereidenvaihto edessä. Sinuna soittaisin gynelle ja juttelisin asiasta siellä.

Vois varmaan soitella, tarkotus oli alkujaankin napsia näitä vaan sen aikaa et otan kierukan syksyllä...
Kohta ollaan keväässä :whistle:

Yhteistyössä