Valivalivali... olen reputtanut yhden kurssin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
En siis päässyt siitä läpi, ja olen ottanut opettajaan nyt kuusi kertaa yhteyttä, sekä sähköpostilla että tabulan kautta. Hylsy tuli harjoitustyön osuudesta, ja olen kysynyt nyt siis kuusi kertaa (+ heti palautuksen jälkeen pari kertaa) että millä tavalla voin uusia kurssin, voinko palauttaa uuden harkkatyön vai suoritanko koko kurssin uusiksi. Muilta osin kurssi siis tuli hyväksytyksi.

En ymmärrä, että miten voi olla noin vaikeaa vastata :( Kai sitten vaan ilmoittaudun kevääksi uudelleen samaiselle kurssille, ja suoritan kaiken alusta - tosin tähänkään en ole saanut mistään vastausta, että voinko tehdä näin kun olen jo kerran osallistunut. Eli hyväksytäänkö ilmoittautumista uudelle kurssille. Tuutorin ja opon vastaus on "neuvottele opettajasi kanssa" : / Tässä on mennyt jo useampi kuukausi.

Niin, siis opettaja on itse hyvin harvoin paikalla koulussa. Nuo kaksi heti palautuksen jälkeistä kyselyä olivat kasvotusten, ja vastaus silloin oli "katsotaan sitä myöhemmin, minun pitää miettiä asiaa" :/

Selvittäisin lukujärjestyksistä tai opintotoimistosta, milloin ja missä se ope olisi paikalla. Marssisin paikalle ja pyytäisin, että sovitaan tapaaminen. Isolla hymyllä ja positiivisella pyynnöllä.

[QUOTE="Ellie";27718945]Selvittäisin lukujärjestyksistä tai opintotoimistosta, milloin ja missä se ope olisi paikalla. Marssisin paikalle ja pyytäisin, että sovitaan tapaaminen. Isolla hymyllä ja positiivisella pyynnöllä.[/QUOTE]

Opintotoimistosta ei osattu sanoa, koska on varsinaisesti paikalla, koska kyseinen ope vetää virtuaalitunteina kurssinsa... Muutenhan olisin jo (taas) marssinut paikalle. Näppärää muuten se, että koko kurssi on sähköisenä - mutta opettaja ei vaivaudu vastaamaan lainkaan sähköisiin kyselyihin. Vetää vain tuota yhtä kurssia.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;27718904:
En siis päässyt siitä läpi, ja olen ottanut opettajaan nyt kuusi kertaa yhteyttä, sekä sähköpostilla että tabulan kautta. Hylsy tuli harjoitustyön osuudesta, ja olen kysynyt nyt siis kuusi kertaa (+ heti palautuksen jälkeen pari kertaa) että millä tavalla voin uusia kurssin, voinko palauttaa uuden harkkatyön vai suoritanko koko kurssin uusiksi. Muilta osin kurssi siis tuli hyväksytyksi.

En ymmärrä, että miten voi olla noin vaikeaa vastata :( Kai sitten vaan ilmoittaudun kevääksi uudelleen samaiselle kurssille, ja suoritan kaiken alusta - tosin tähänkään en ole saanut mistään vastausta, että voinko tehdä näin kun olen jo kerran osallistunut. Eli hyväksytäänkö ilmoittautumista uudelle kurssille. Tuutorin ja opon vastaus on "neuvottele opettajasi kanssa" : / Tässä on mennyt jo useampi kuukausi.

ei kun minä olen viisas muutenkin!....mitä osaat? väitä se minulle!

Yhteistyössä