VALIVALIVALI!!! helteestä valittajille viesti:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antivalittaja!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannatetaan! Samoin sitä, jos on jostain muusta syystä huono ja tukala olo, EI SAA VALITTAA!

Joo! Mulla on muuten ihan kamalan kivulias tulehdus akillesjänteessä, ja silti pitää koiraa viedä ulos, kaupassa käydä jne. Burana 800 mg ei auta yhtään eikä muuta kipulääkettä ole saatavilla. MUTTA täytyy varmaan opetella NAUTTIMAAN tästä kivusta, koska sehän on vain ASENNEKYSYMYS :xmas:

[QUOTE="asdf";24104354]Miten jotkut ei voi tykätä helteestä? Kyllähän ihminen nyt lämmintä kestää paremmin kun kylmää.[/QUOTE]

Kylmää vastaan voi ainakin suojautua pukemalla lisää vaatetta. Kun on kuuma, niin vaatteiden vähentämisessä tulee jossain vaihessa raja vastaan. Ja yleisillä paikoilla se vähentäminen on hieman kyseenalaista.

mä tykkään enempi talvesta, keväästä ja syksystä, sillon en valita. Hellettä kun ei pääse mihinkään pakoon. Talvella sentään pääsee kylmästä ulkoilmasta lämpöseen kotiin. Ja kyllä, mä valitan helteistä :D

tykkään vapaapäivinäni helteistä, mutta silloin kun on töissä, ei kamalasti tuo helle houkuta, mulla kun on keittiössä 32astetta lämmintä, eikä ilmastointia..tunnissa pitäisi pitää yksi 10min tauko, mutta yksin työskennellessä ei tuollaiseen ole mahdollisuutta. joten todellakin töissä valitan kuumuutta!

Yhteistyössä