Valivali (turhis) Riidelläänkö teidän naapurissa niin, että perkeleet, saatanat ja ole sinä hiljaa kuuluvat teillekin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Almandiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Almandiini

Jäsen
10.03.2012
793
0
16
Meille kuuluu kyllä. Argh. Sitäkö se on tämä kerrostaloasuminen? :( Aiemmin sieltä kuului seksin äänetkin, mutta nyt kun on alkanut kuulua perkelettä ja saatanaa harva se päivä, niin eipä tässä enää oikein tiedä mitä tekis.

Meillä seinänaapurit (ainoat sellaiset, onneksi, kun on pääty-sekä kulma-asunto) riitelee joskus niin että kuuluu ärräpäitä. Mutta ei se haittaa, kun tekevät niin aika harvoin, eikä kuulu kovaa itkua tai mäiskimistä tms.. =)

Kyl tapellaan tossa yläpuolella. Kuten edellisessäkin talossa.Tiedettiin kaikki jutut pettämisineen..Kerrostalossa valitettavasti tuppaa kuulumaan muiden harmiksi. Me ei puututa niin kauan kun mitään hälyttävää ei kuulu.

Meillä alakerran naapurit paiskoivat ovia ja muutakin meteliä kuului ja yleensä vielä hiljaisuuden jälkeen. Kuukausi odotettiin sitten soitettiin isännöitsijälle ja johan loppui metelöinti! Suosittelen samaa! Kolme varotusta ja sen jälkeen häätö jos ei lopu!

Saattaa se kuulua vaikkei seinänaapureita olisikaan, ainakin jos naapurissa on sen luokan emäntä kuin meidän naapurissa on. :D
Mitähän tuonne olisi matkaa, ehkä 500 metriä. Meidän työntekijätkin kavahtaa ko. rouvaa.

• Tykkää
Reactions: Kumipuu
Meillä ei kerrostalossa asuessa kuulunut kuin alakerran naapurin rankat seksisessiot öisin (sinänsä hassua, että huushollin isäntä oli yötöissä, mutta asiahan ei minulle kuulu... :D ), mut myöhemmin rivarissa toisen naapurin känniääliöilyt kuuluivat ihan selvästi. Karaokea aamuyöllä hiivatin lujaa, päivisin ulisevat koirat ikäväänsä, viikonloppuisin ja sit myöhemmin naapurin isännän saatua kenkää duunistaan myös viikolla jäätäviä tappeluita millon mistäkin h*orissa ravaamisista jnejne. Oli kohtuullisen mukavaa herätä niihin mökäilyihin, kun ei ihan heti sit uudelleen nukahtanukaan.
Onneks tuli muutettua takas maalle ja ok-taloon. Ei kuulu naapureiden ähinät ja tohinat enää - ei sillä, en siellä rivarissa ehkä ois lapsia halunnukaan kasvattaa, kun seinänaapurina oli tollattis tapaus. Ja niin, omistusasuntoja kaikki - ei ois eroonkaan päässy muuten kuin ite muuttamalla. :)

Ei. Jos ovat ihan normaalin oloisia naapureita, fiksuinta on, että joku kerta kesken metelin soitat ovikelloa ja huomautat asiasta, pyydät olemaan hiljempaa. Vasta sen jälkeen isännöitsijään yhteyttä. Mikäli oikein nyrkkitappeluksi äityy, tietysti poliisi paikalle.

Meillä alakerran naapurit paiskoivat ovia ja muutakin meteliä kuului ja yleensä vielä hiljaisuuden jälkeen. Kuukausi odotettiin sitten soitettiin isännöitsijälle ja johan loppui metelöinti! Suosittelen samaa! Kolme varotusta ja sen jälkeen häätö jos ei lopu!
Musta olisi asiallisempaa laittaa ensin vaikka kohtelias lappu ovesta, että tappelun äänet kuuluvat muillekin ja häiritsevät. Kyllä meillekin kuuluu joskus tappelua tai urheilupelille hurraamista, ja niin kauan kuin se ei ole jatkuvaa, ymmärrän ja annan olla.

Meillä on tapeltu nyt viime aikoina tiuhaan, koska hormonikapseli (jonka poistoon olen jo varannut ajan) aiheuttaa mulle tosi paljon mielialanvaihteluja ja äkäisyyttä, ja tämä yhdistettynä miehen laiskotteluun ja saamattomuuteen kotona ja valtavaan määrään stressiä itsellä aiheuttaa helposti sen, että pinna napsahtaa... en ole ylpeä siitä, enkä haluaisi aiheuttaa kenellekään häiriötä, mutta kapselin vuoksi pinna palaa niin kovaa, etten pysty hillitsemään itseäni. Olispa kiva jos meillekin tulisi häätö siksi, että olen itse ihan loppu eikä mies auta, eikä mitään ymmärrystä heruisi naapureilta yhteenkään riitaan...

Meillä ei kerrostalossa asuessa kuulunut kuin alakerran naapurin rankat seksisessiot öisin (sinänsä hassua, että huushollin isäntä oli yötöissä, mutta asiahan ei minulle kuulu... :D ), mut myöhemmin rivarissa toisen naapurin känniääliöilyt kuuluivat ihan selvästi. Karaokea aamuyöllä hiivatin lujaa, päivisin ulisevat koirat ikäväänsä, viikonloppuisin ja sit myöhemmin naapurin isännän saatua kenkää duunistaan myös viikolla jäätäviä tappeluita millon mistäkin h*orissa ravaamisista jnejne. Oli kohtuullisen mukavaa herätä niihin mökäilyihin, kun ei ihan heti sit uudelleen nukahtanukaan.
Onneks tuli muutettua takas maalle ja ok-taloon. Ei kuulu naapureiden ähinät ja tohinat enää - ei sillä, en siellä rivarissa ehkä ois lapsia halunnukaan kasvattaa, kun seinänaapurina oli tollattis tapaus. Ja niin, omistusasuntoja kaikki - ei ois eroonkaan päässy muuten kuin ite muuttamalla. :)

Etkä sääli yhtään niitä, jotka ostivat teidän asunnon? Minulla olisi huono omatunto, jos muutettaisiin pois tästä ja uudet asukkaat saisivat kuunnella alakerran turkkilaisten huutoa eikä oltaisi kerrottu siitä mitään...ei tietysti kerrottaisikaan, jos muutettaisiin, mutta se ei ole nyt ajankohtaista:D Olisi varmaan kamalaa myydä rivari jollekin herttaiselle lapsiperheelle jossa olisi pieniä kilttejä tyttöjä rusetit tukassa, kun tietäisi mitä ördäystä he joutuvat kuulemaan, mutta näissä asuntoasioissa ei kait auta kuin ajatella omaa napaansa.

Mä en ole kuullut mitään mainittavia ääniä naapureista, yhdessäkään kerrostalossa ikinä missä olen asunut.
Yhdestä naapurista kerran tuli kalman haju, se on ainoa häiriö mitä on ikinä naapureista koitunut. :D

Kerrostaloasuminen on ihanaa. :)

Melulle ja möykälle ei minun käsittääkseni voi mitään, kunhan se ei tapahdu hiljaisuuden jälkeen vai olenko väärässä? Me ollaan valitettu noista turkkilaisista ja fiksusti he alkoivat sitten lopettaa huutamisen klo 23 eli kaikki on kunnossa...

Etkä sääli yhtään niitä, jotka ostivat teidän asunnon? Minulla olisi huono omatunto, jos muutettaisiin pois tästä ja uudet asukkaat saisivat kuunnella alakerran turkkilaisten huutoa eikä oltaisi kerrottu siitä mitään...ei tietysti kerrottaisikaan, jos muutettaisiin, mutta se ei ole nyt ajankohtaista:D Olisi varmaan kamalaa myydä rivari jollekin herttaiselle lapsiperheelle jossa olisi pieniä kilttejä tyttöjä rusetit tukassa, kun tietäisi mitä ördäystä he joutuvat kuulemaan, mutta näissä asuntoasioissa ei kait auta kuin ajatella omaa napaansa.

Naapurit eivät kuulu kauppaan eivätkä ole myyjän vastuulla. Naapurihan voi muuttaa vaikka huomenna pois. Kerros- tai rivitalosta asunnon ostava ottaa aina sen riskin, että naapurit vaihtuvat eivätkä ole aina niin ihania.
Huono äänieristys on kyllä v*ttumainen yllätys uuteen kotiin muuttavalle, mutta minkäs teet, jos se on rakennusmääräysten mukainen.

Meidän rivari-naapurit on kohtuuhiljasta porukkaa muuten, mut toiset niistä harrastaa niin kovaäänistä seksiä (aamulla) et siihen herää :x

Niitä riitelyääniä kuuluu varmaan eniten meiltä :ashamed:

Oon asunut kahdessa kerrostalossa ja vaan toisessa kuului ääniä, aina "vaan" yläkerran rouvan seksielämä. Edellisessä rivarissa asuessa seinänaapurina oli nuori perhe jossa vanhemmat riiteli melkein yötä päivää. Ovien paiskomista, huutamista ja karjumista, tavaroiden paiskomista ynnä muuta mukavaa mihin on tosi mukava herätä kolmen aikaan aamulla.

Nyt asutaan toisella paikkakunnalla rivarin päädyssä, ja ainoa naapurista kuuluva ääni on satunnainen vauvan itku. Meiltä varmaan kuuluu enemmän ääniä.

Yhteistyössä