VALITUSVIRSI SOI!!!

Horuksen silmä

Aktiivinen jäsen
21.11.2008
10 741
-1
36
Tampere
Raivostuttaa |O
Mä olen nainut juntin! ! Ja vielä kömpelön sellaisen.
Olen joskus saanut lahjaksi kauniin hiotun topaasin. Säilytin sitä kirjahyllyssä pienessä muovikuutiossa. Mulle se kivi oli muisto menneestä rakkaudesta.
Mutta mitä tekee tämä karvanen juntti, joka koskaan ei tajuaisi antaa mulle mitään kaunista kiveä :/ Hän menee kömpelöillä kourillaan tiputtamaan sen kuution lattialle ja nyt on kivi kadoksissa.
Että osaa ärsyttää :snotty:

Mua ainakin ihan pikkasen ärsyttäisi jos ukko säilyttäisi jonkun ex-muijansa antamaa lahjaa kirjahyllyssä ja sit haukkus mut maan rakoon kun olisin vahingossa pudottanut sen lattialle :kieh:

Jep, noi jotkut miehet on sitte niiiin kömpelöitä että epäilen motoorisia ongelmia :laugh: Potuttaa kun exä löi päänsä mun yhteen hyllyyn jossa oli mun Kreetalta tuoma maljakkoni. Joo, no se oli vain maljakko eikä arvokas mutta MULLE sillä oli tunnearvoa se oli muisto ihanalta lomamatkalta :'( Ja ukko pärkele ei edes sanonut siitä mulle että se hajos. Mä vain sain selville ku ihmettelin että mites toi hylly näyttää eriltä, mitä siitä puuttuu. Ja etin maljakkoo ja kyselin lapsilta.
No kattelin kuvia missä maljakko vielä oli ja missä se oli hävinny. Kun kiero mies yritti vältellä koko aihetta kuin kakara. Ois voinu rehellisesti sanoa ja pyytää anteeks! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja noo:
Mua ainakin ihan pikkasen ärsyttäisi jos ukko säilyttäisi jonkun ex-muijansa antamaa lahjaa kirjahyllyssä ja sit haukkus mut maan rakoon kun olisin vahingossa pudottanut sen lattialle :kieh:

No sä oletkin mustasukkanen :snotty:
Mulle muistot on tärkeitä. Samoin kun muistoesineet.

Yhteistyössä