valitusta vauvakuume puolesta

• Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
:headwall: Tekee mieli aina huutaa kun ihmiset tai no naiset joilla on meneillään vasta joku yk3 on jo epätoivoisia ja "uhkaavat" lopettaa koko touhun kun ei kerta lasta tule! Siis :eek: Suurin osa, täysin terveistä, hedelmällisistä naisista raskautuu vasta ½-1 vuoden yrittämisen jälkeen. Kolme kuukautta on oikeasti niiiin lyhyt aika että en edes kehtaisi valittaa!! Vaikka kuinka joku väittää, että vauvakuume ja lapsen kaipuu on ihan yhtä kova niin ei todellakaan ole sama asia odottaa sitä 3 kuukautta kun odottaa pari vuotta!! Ei missään nimessä ole!! Mun mielestä on lapsellista olettaa, että kaiken saa heti sillä sekunnilla kun sen vaan keksii haluta. Ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää!!! :headwall:

Anteeksi purkaus. Ei tarvi reagoida mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
:headwall: Tekee mieli aina huutaa kun ihmiset tai no naiset joilla on meneillään vasta joku yk3 on jo epätoivoisia ja "uhkaavat" lopettaa koko touhun kun ei kerta lasta tule! Siis :eek: Suurin osa, täysin terveistä, hedelmällisistä naisista raskautuu vasta ½-1 vuoden yrittämisen jälkeen. Kolme kuukautta on oikeasti niiiin lyhyt aika että en edes kehtaisi valittaa!! Vaikka kuinka joku väittää, että vauvakuume ja lapsen kaipuu on ihan yhtä kova niin ei todellakaan ole sama asia odottaa sitä 3 kuukautta kun odottaa pari vuotta!! Ei missään nimessä ole!! Mun mielestä on lapsellista olettaa, että kaiken saa heti sillä sekunnilla kun sen vaan keksii haluta. Ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää!!! :headwall:

"me pupuiltiin eilen jan ja ovislimat tuli tänään, voinx olla raskaana..." :LOL: :LOL: herttaista

myymä
Mä tiedostan varsin hyvin tuon sun pointin ja tiedän, että on varsin normaalia, ettei heti ekalla kerralla tule raskaaksi mutta koska olen äärimmäisen malttamaton persoona niin mä olen juuri yksi näistä, jotka testaavatennen kun menkkojen pitäisi alkaa, ja jos alkavat niin harmittaa niin pirusti! En koskaan tosin ole ajatellut lyöväni hanskoja tiskiin mutta esikoista kun pupuiltiin 4kk niin täytyy myöntää että ikuisuudelta tuntui!
Silti saan olla kiitollinen, että noinkin nopeasti tärppäsi! <3

niin ei tietenkään kolme kuukautta yrittäneet saa tuntea turhautuneisuutta! mä en ymmärrä mistä ne on sen ajatuksen saanu.
ihmiset jotka polttaa sormensa sytkään ei saa valittaa ku jossaki joku on polttanu koko kätensä!

mä tunnen yhen joka oikeesti ennenku se edes aloitti vauvatehtaan että oi ku ois ihanaa jos olis raskaana.
mä kuristin sitä niin lujaa!!! |O

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

"me pupuiltiin eilen jan ja ovislimat tuli tänään, voinx olla raskaana..." :LOL: :LOL: herttaista
Joo, sitten on juuri nämä "vähän vihlasee silleen menkkamaisesti ja meinasin oksentaa kun aamulla keitin kahvia, mä oon selvästi raskaana vaikka miehen kaa ei kyl täs kierros pupuiltu ja testit näyttää negaa" Eikä oteta huomioon sitä, että raskautumiseen tarvitaan niitä siittiöitä, menkkamainen vihlota voi johtua myös siitä että ne menkat alkaa huomenna ja etova olo pelkkää luulosairautta tai jotain krapulaa :headwall:

Mulla meni ekaan yli vuosi joten oon nytkin varautunut että kestää, kestää, kestää. Mutta ei mulla enää niin mikään kiire ookaan, kun on jo yksi rakas hoidettavana.

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
niin ei tietenkään kolme kuukautta yrittäneet saa tuntea turhautuneisuutta! mä en ymmärrä mistä ne on sen ajatuksen saanu.
ihmiset jotka polttaa sormensa sytkään ei saa valittaa ku jossaki joku on polttanu koko kätensä!

mä tunnen yhen joka oikeesti ennenku se edes aloitti vauvatehtaan että oi ku ois ihanaa jos olis raskaana.
mä kuristin sitä niin lujaa!!! |O
Lähinnä sitä tarkoitin, että heidän on turha tuntea sitä turhautumista koska toiveet oli jo aika epärealistiset. Ihan sama kun joku oikeesti itkee ja potkii seiniä koska ei nyt voittanut lotossa tällä viikolla. Mahdollisuudet on yhtä hyvät ja molemmissa halut ja toiveet varmasti yhtä korkealla.

mä en usko siihen että mahdollisuudet raskautua on yhtä kuin voittaa lotossa.

mä uskon siihen että me kaiki tunnetaan jotain ja mun mielestä vaikka kuinka tyhmiltä muiden tunteet toisten silmissä on meidän pitäs saada rauhassa tuntee ne.

MySelene
mua ärsyttää sitä kun kysytään kaikennäköisistä eritteistä....eihän kukaan näin tietsikan välityksellä voi tietää mitä sieltä tulee ja mistä. |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä en usko siihen että mahdollisuudet raskautua on yhtä kuin voittaa lotossa.

mä uskon siihen että me kaiki tunnetaan jotain ja mun mielestä vaikka kuinka tyhmiltä muiden tunteet toisten silmissä on meidän pitäs saada rauhassa tuntee ne.
Oikeassa olet, siksi purkaudun täällä ja harmaana ;) Mulla on jo 2 lasta, kolmatta kuumeillaan. Ekaa yritettiin melkein 2 vuotta ja toinen sai alkunsa juuri yk 3. Nyt on vasta yk 1 menossa joten saa nähdä. Mutta voin sanoa, että 3 kuukautta ei tuntunut yhtään miltään verrattuna tuohon pariin vuoteen vaikka vauvakuume oli ihan hillitön. Siksi en ymmärrä miksi ollaan heti luovuttamassa kun ihan tilastollisesti ja tutkitusti harva raskautuu heti ensimmäisen parin kuukauden aikana. Täydellinen ajoitus ja täydellinen munasolu ja siittiö niin todennäköisyys on silti vain jotain 20-25% luokkaa. Että täysin epärealistista edes odottaa raskautuvansa heti.

TK
Mä en ymmärrä miks aina verrataan raskautumista ja lottoo keskenään. Tuollakin sanottiin et mahdollisuudet muka yhtä hyvät. Paskat oo! Kyllä ihmiset enemmän raskautuu kuin lotosta voittaa.

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
mua ärsyttää sitä kun kysytään kaikennäköisistä eritteistä....eihän kukaan näin tietsikan välityksellä voi tietää mitä sieltä tulee ja mistä. |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
ja minkä takia :D Sitten kun sanot, että voi olla jotain ei-raskauteen liittyvää niin heti huudetaan kuinka ei kannusteta. Ja tosi asia on se, että se voi olla raskauteen liittyvää mutta ihan hyvin jotain muutakin ;)

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja TK:
Mä en ymmärrä miks aina verrataan raskautumista ja lottoo keskenään. Tuollakin sanottiin et mahdollisuudet muka yhtä hyvät. Paskat oo! Kyllä ihmiset enemmän raskautuu kuin lotosta voittaa.
:headwall: En sitä ihan noin tarkoittanut mutta ymmärtäköön kukin niinkuin itse haluaa. Pahoittelen jos en osannut ilmaista itseäni tarpeeksi hyvin :hug: :flower:

puutteelinen tieto
kannustetaan tai ei, niin siltikin jotkut luulevat tietävänsä kaiken, oi suuret oraakkelit! sormella osottaen sanotaan kuka voisi olla raskaana ja kuka ei. testi se on mikä sen tuloksen kertoo, eikä toinen kirjoittelija.

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja puutteelinen tieto:
kannustetaan tai ei, niin siltikin jotkut luulevat tietävänsä kaiken, oi suuret oraakkelit! sormella osottaen sanotaan kuka voisi olla raskaana ja kuka ei. testi se on mikä sen tuloksen kertoo, eikä toinen kirjoittelija.
Joo, mutta sitten kun sanot henkilölle joka on jo tehnyt useamman negatestin, että ehkä sä et sitten ole raskaana, niin sama huuto :/

ärripurri
Jännä juttu, että täällä oli aloitus tehtynä juuri siitä mistä mun piti purnata :D . No joo, epäsuorasti samasta asiasta. Mua on ärsyttänyt tää oman olon liika tutkiminen, milloin juilii ja jomottaa ja nippaa ja tää on paras, "munasarjat kipuilee". Jos ei ole röntgen-katsetta niin mistä hitosta normi-ihminen tietää, että munasarjat on ne jotka kivun aiheuttaa?!?!

Sitten tää limajuttu. Selitetään ummet ja lammet eritteiden laatua ja analysoidaan sitä. Just...

JA viimeiseksi nämä, jotka änkeevät joka päivä sormensa värkkiinsä ja räpeltäävät kohdunnipukkaa -napukkaa miksi ikinä sitä sanotaankaan. Ei ole käyny mielessä, että siinä on melkoinen tulehdusriski???

Haloo naiset, se lapsi tulee jos se on tullakseen! Eipä siinä auta itsensä räplääminen & kiusaaminen liian aikaisilla raskaustesteillä.

Kiitos, nyt on purettu ärsytys.

ps. meilläkin kuumeillaan toisesta lapsesta, ollaan tehty jo jokunen kuukausi. Oon vaan ihmetellyt noita kuumeilu-puolen juttuja....

puutteelinen tieto
Joo, mutta sitten kun sanot henkilölle joka on jo tehnyt useamman negatestin, että ehkä sä et sitten ole raskaana, niin sama huuto :/

yhtälailla se vituttaa, jos joku sanoo suoralta kädeltä, että "sä et sitten mitenkään voi olla raskaana tässä kierrossa" ja sitten toiselle sanotaan kp1, että "kyllä musta näyttää sille, että sun kp:t venyy nyt yli 55, että sä taidat olla raskaana", vaikka viimeisenä mainittu henkilö ei olis koko kiertoon harrastanut seksiä.

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja puutteelinen tieto:

yhtälailla se vituttaa, jos joku sanoo suoralta kädeltä, että "sä et sitten mitenkään voi olla raskaana tässä kierrossa" ja sitten toiselle sanotaan kp1, että "kyllä musta näyttää sille, että sun kp:t venyy nyt yli 55, että sä taidat olla raskaana", vaikka viimeisenä mainittu henkilö ei olis koko kiertoon harrastanut seksiä.
tuota ehdottomuutta en mäkään ymmärrä. Vaikka ihan hellävaraisesti yrittäisi sanoa niin silti. Toki kaikki on aina mahdollista mutta miksi pettyä ja itkeä ja luovuttaa jos testit on negaa ja menkat sitten alkaakin ja menossa on yk 1. Luulisi et jokainen "säästää" itseään pahimmalta pettymykseltä ja hyväksyy testituloksen toivottomatta jotain "ihmettä".

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
mistä syystä oon ollu siellä puolella lähinnä TJOT-pinoissa - sen jälkeen kun esikoista ooteltiin 1,5 vuotta oisin tullu hulluks jos joka kerta olisin laskenu kiertopäiviä ja toivonu olevani raskaana
mitä on TJOT..? :eek:

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ärripurri:
Jännä juttu, että täällä oli aloitus tehtynä juuri siitä mistä mun piti purnata :D . No joo, epäsuorasti samasta asiasta. Mua on ärsyttänyt tää oman olon liika tutkiminen, milloin juilii ja jomottaa ja nippaa ja tää on paras, "munasarjat kipuilee". Jos ei ole röntgen-katsetta niin mistä hitosta normi-ihminen tietää, että munasarjat on ne jotka kivun aiheuttaa?!?!

Sitten tää limajuttu. Selitetään ummet ja lammet eritteiden laatua ja analysoidaan sitä. Just...

JA viimeiseksi nämä, jotka änkeevät joka päivä sormensa värkkiinsä ja räpeltäävät kohdunnipukkaa -napukkaa miksi ikinä sitä sanotaankaan. Ei ole käyny mielessä, että siinä on melkoinen tulehdusriski???

Haloo naiset, se lapsi tulee jos se on tullakseen! Eipä siinä auta itsensä räplääminen & kiusaaminen liian aikaisilla raskaustesteillä.

Kiitos, nyt on purettu ärsytys.

ps. meilläkin kuumeillaan toisesta lapsesta, ollaan tehty jo jokunen kuukausi. Oon vaan ihmetellyt noita kuumeilu-puolen juttuja....
Joo, juuri nämä. Ja kaikki pitää aina kääntää niin päin, että raskaana ollaan :)

dfgasdgf
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
mistä syystä oon ollu siellä puolella lähinnä TJOT-pinoissa - sen jälkeen kun esikoista ooteltiin 1,5 vuotta oisin tullu hulluks jos joka kerta olisin laskenu kiertopäiviä ja toivonu olevani raskaana
mitä on TJOT..? :eek:
Tulee Jos On Tullakseen

Yhteistyössä