valitusta miehistä..mitä hittoo!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuri nän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuri nän

Vieras
Tapasi yhden miehen n.kk sitten. oltu ja nähty paljon, yhtenä päivänä oltiin rannalla omassa porukassa kunnes hänen naispuoleinen ystävä soitti etä ovat tulossa sinne mös kaverinsa kanssa. tää mies ketä olen tapaillut palaa herkästi, tarjosin aiemmin aurinkoasvaa muta sanoi että pärjää kyllä. Nyt sitten naisen tullessa paikalle ( en kuullut kumpi ehdtti rasvausta) mutta huomasin yhtäkkiä että nainen levittää miehen niskaan ja selkään rasvaa mun nenän edessä. oonko jotenkin typerä kun mule tuli aika kiusallinen olo, ei musta sukkanen mutta todella typerä olo. Jotenkin miehen pojot laski nollaan

Joo, oisin itsekin loukkaantunut ja vähän ihmeissäni. Et ole mitenkään typerä mutta elä nyt liikaa tuota mieti koska ehkä se oli pikkujuttu miehelle, se on kuitenkin sun kanssa ilmeisesti enemmän kun sen toisen :p

sccahklv.gif

aika hyvä elämänohje. tuokin jo heti seuraavana päivänä valitti kuinka mä en oo niin avoin mihin on tottunut, ja miettii että voiko meillä olla hyvää seksiäkään sen takia :D valiti yös juuri siitä etten huomioi häntä tarpeeksi. oltiin 2kertaa nähty ja mun ois pitäyt näpyttää vissiin rakkausviestiä kokoajan

Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;29946040:
aika hyvä elämänohje. tuokin jo heti seuraavana päivänä valitti kuinka mä en oo niin avoin mihin on tottunut, ja miettii että voiko meillä olla hyvää seksiäkään sen takia :D valiti yös juuri siitä etten huomioi häntä tarpeeksi. oltiin 2kertaa nähty ja mun ois pitäyt näpyttää vissiin rakkausviestiä kokoajan

Varsinaiselta urpolta kuulostaaa koko tyyppi. Huh, en koskisi tikullakaan. Taitaa sinunkin silmäsi alkaa avautua hänen suhteensa pikkuhiljaa. Hyvä, että jo tässä vaiheessa, niin ei tule tuhlattua elämästä useitä vuosia hukkaan jonkun kuspään kanssa.

no juu,rupeaa silmät kyl aukeamaan. nytkin kun miettii niin se on esim. halunnut mun pitävän korkeakorkoisia kenkiä kun silloin nainen näyttää vitun hyvältä ja hänen kaikki naiset on pitänyt lhyitä hameita ja korkeita korkoja :D

ja mä en kulje missään minareissa ja korkokenkissä jos arkena oon töissä. ja en tod oo pahannäkönen likka niin mua vaan huvittaa ettei mikään kelpaa, kattois itse peiliin

Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;29946076:
no juu,rupeaa silmät kyl aukeamaan. nytkin kun miettii niin se on esim. halunnut mun pitävän korkeakorkoisia kenkiä kun silloin nainen näyttää vitun hyvältä ja hänen kaikki naiset on pitänyt lhyitä hameita ja korkeita korkoja :D

Ai kamala, aina vaan kamalammalta kuulostaa. Alapa sinäkin tekemään hänelle vastaavia vaatimuslistoja.