Valitusta äidistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Mulla on sitten kiva äiti. Todella kiva.

Soitti mulle perjantaina, että on se hyvä kun säkään et ole soitellut. Kysyin että aijaa, miten niin? No hän oli ensiavussa ja sairaalassa yötä, pääsi vuorokausi sitten kotiin!!

Kysyin miksei ilmoittanu mulle mitään, no kyllä hän ajatteli mut ei hän sitten viittiny. Just.

Yritin sunnuntaina soittaa, olivat just jossain kylässä eikä pystynyt puhumaan. Eilen laittoi viestiä että joutuu torstaina sairaalaan jatkotutkimuksiin. Nyt oon yrittäny kahteen otteeseen soittaa, ekalla kertaa ei vastausta, tokalla kertaa luuri korvaan.

Mä en jaksais. Mulla on niin paljon omiakin ongelmia, että mä en ihan oikeasti jaksais enää tämmösiä.

elä sinä omaa elämääsi. älä soittele enää perään. Jos hän siitä joskus valittaa, niin kerro ne kerrat jolloin yritit soittaa tuloksetta. Sun äidin tulee aikuistua! Nyt on vaipunut lapsen tasolle.

Minä soitin sunnuntaina omalleni ja toivotin hyvää äitienpäivää... ja sitten tulikin tuutin täydeltä, että eikö hän saa mitään lahjaa (jos lahja ostettu, niin ei koskaan kelpaa tai ei ois kuulema tarvinnu mitään). Teki miten tahansa, ei hänelle kelpaa...

Niin kai.
Mutta ois se nyt kiva tietää, mitä tarkalleen ottaen sairaalassa tehtiin ja mitkä oireet sillä oli ja miks joutuu jatkotutkimuksiin ja mitä ne jatkotutkimukset on. Ja että onko se nyt jo taas siellä sairaalassa kun ei voi vastata vai onko sillä joku muu syy?

Se oli perjantaina soittaessaan kännissä, joten siitä ei juuri mitään irronnut.

Kai sillä jotain sydärin oireita oli ollut, mutta sanoi vain että ei kuitenkaan sydäriä sitten. Äidin isä kuoli sydäriin, ja sisko sai 50 sydärin josta tosin toipui..

eipä oo kuulunut vieläkään mitään. laitoin viestin jossa kysyin miksei vastaa -ei vastausta.

helvetin helvetti. sairaalaanko mun pitää alkaa soittelemaan vai minne, ettei taas tartte seuraavalla kertaa syyllistää kun ei taaskaan mua kiinnostanu hänen kuulumisensa.

Uusimmassa Meidän perhe -lehdessä (5/2009) oli hyvä artikkeli.

Irti marttyyriäidin otteesta
Marttyyriäiti käyttää valtaansa salakavalasti

http://www.perhe.fi/uusin_lehti

Yhteistyössä