Valitusketju! Tänne kaikki jolla on joku vinossa!

Olen turvonnut, vaatteet ei mahdu päälle. pitäs juhlavaatteita ostaa, mutta ei huvita tätä ruhoa tunkea mihinkään. haluan vaan möllöttää kotona miljoonan seinän sisällä. eipä me taideta uloskaan päästä, kun alkaa satamaan. mies lähtee kavereineen mökkeileen. muksu osoittaa mieltä, kun oli viikonlopun hoidossa.. jne jne.. :headwall:
 
vieras
Sille jonka tortilla kanssa vuotaa : :) Harmonet on hyvä pillerimerkki. Mun vuoto johtuu tosin keskenmenosta. Joten myös halit sille, jonka testi näytti taas negaa.. samassa tilanteessa ollaan, yli kaksi vuotta yritystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sille jonka tortilla kanssa vuotaa : :) Harmonet on hyvä pillerimerkki. Mun vuoto johtuu tosin keskenmenosta. Joten myös halit sille, jonka testi näytti taas negaa.. samassa tilanteessa ollaan, yli kaksi vuotta yritystä.

ku oon miettiny et mihin voisin vaihtaa ku neuvolassa sanottiin et jotain en saa syödä, en muista mitä kun poltan liikaa tupakkaa.

 
Vierastus
Töissä on tylsäääääää ja hiljaista. Oon melkein ainoa täällä. Vielä 1,5 vkoa töitä ennen kesistä. Kauhea makeannälkä eikä jaksa lähteä ostamaan mitään kun laiskottaa niin paljon.
 
Väsyttää, työmotivaatio kateissa ja töissä on kaikenlisäksi TYLSÄÄ, haluisin kotiin lomailevien miehen ja lapsen luo, huomenna kunnolla alkava remontti ahistaa jo valmiiksi....

Huh! Helpotti. =)
 
musta
Ukon kans menee päin vittua. Haluaisin joskus olla rauhassa. Masennus sais painua jonkun muun luo ja antaa mulle erilaisen elämän. Känni tekis terää. Kun olis joku jolle puhua.
 
perjantaina yötä katsomaan
Ottakaa mammat buranaa ja alkakaa hommiin niin loppuu ahdistus...
Meillä on talous aivan kuralla ja homeasunto remontti ja oikeuden käynti asuntokaupoista ja v.....aa aivan sikana.
Mutta kummasti kun oon aamun siivonnu on v.....s unohtunut lähes tyystin :D
Väsymykseen auttaa nukkuminen tai liikkuminen.
Kivaa päivää teille kaikille B)
 
Ois kiva jos joku tulis käymään. Kaikki miun ihmiset asuu kuitenkin niin kaukana ettei ihan äkkiseltään kukaan hurauta kahville.

Hormooneilta en saa unta, vaikka tekis varmasti ihan nannaa nukkua päikkärit.

Vauvan masua koskee, ja tuntuu etten osaa tehdä tarpeeksi, vaikka nytkin nukkuu tyytyväisenä. Välillä hiljaa itsekseni käväisee mielessäni tämä kuuluisa "huono äiti" - fiilis.
Mitä nyt tulikaan syötyä, enkö lohduta tarpeeksi, tai eikö se olekkaan tyytyväinen meillä.

Sit tää kämppä on katastrofi.

Nälättää. Ja jano on niin hirveä että tekis mieli tuikata tippa käteen. Vaikka juon koko ajan, tuntuu etten saa tarpeeksi nestettä (imetys! )

Paska jumissa. Sekä miulla että vauvalla. Tai vauvalla oli. Pitänee varmaan tuikata kuumemittari omaankin pärsiiseen.
 

Yhteistyössä