Valittajatyypin päivitys facessa :D tää siis valittaa aina ja kaikesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyharmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyharmaa

Vieras
Tekee myös valituksia joka paikkaan, milloin mistäkin. Kaikki päiitykset facessa on jotain valituspäivityksiä, milloin on kunnassa vika ja milloin taloyhtiössä jne

No, nyt hän on tehnyt päivityksen joka laitto aika lailla naurattamaan.

"Miettikää tätä ennenku valitatte mistään" perään kertomus hänen ystävänsä tilanteesta

Siis valittajatyyppi valistaa valittamisesta :O ettei kannata valittaa turhista asioista kun on niitä "vakavempiakin" ja tää asia ei ollut mikään hengenhätä

Meinasin jo kommentoida et se taidat olla sinä joka täällä kaiket päivät valittaa

Juujuu.
No itse aloin ns.valittamaan, ku muutamia vuosia kuulemma meni liian hyvin ja kerroin vain positiivisista asioist. Ne tuntui ärsyttävän.. liikaa piha/sisustuskuvia ym imelää.
Päätin sitten revitellä myös niitä vastoinkäymisiä, huumorilla höystettynä tosin.

Ei tunnu joillekin kelpaavan mikään.. mut eihän se meidän valittajien murhe ole ;)

Mulla on yks kaveri, jonka päivityksistä sais joskus kuvan, että nyt on helvetti irti ja jotain kauheeta tapahtumassa ja suunnilleen ero vireillä ja lapset hengenvaarassa. Ja sit paljastuu, et mies on mennyt suoraan töistä autolla kauppaan, eikä ole tullut ensin kotiin ilmoittautumaan. |O

Mulla on kans samanlainen "kaveri". Siis ei mikään oikea ystävä, yläasteaikainen kamu joka jostain syystä pyysi kaveriksi vaikka ei olla oltu vuosiin tekemisissä.

Tän kaverin päivitykset on kans pelkkää valitusta ja raivoamista kaikenmaailman asioista, ukko on paska (parisuhdestatus vaihtuu päivittäin) lapset käy hermoon, kaupan kassa katsoi kieroon, ravintolassa ruoka oli huonoa, naapurit möykkää, terkkarilla ei vastata puhelimeen jne jne.. Toki on välillä sydänhymiöitä ja ollaan kullan kanssa niin lovena, mut viimeistää seuraavana päivänä on taas helvetti irti. Eikä siinä mitään, jokainenhan elää elämäänsä niin kuin haluaa, mut jotenkin mietin että miten se ihminen ja sen läheiset jaksaa tuota jatkuvaa negatiivisuutta.

Yhteistyössä