Sellainen ammatti josta olisi sinulle eniten hyötyä, ei rahallisesti vaan ammatillisesti.
Mulle sopis remonttireiska tai hieroja
Mulle sopis remonttireiska tai hieroja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Sellainen ammatti josta olisi sinulle eniten hyötyä, ei rahallisesti vaan ammatillisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Sellainen ammatti josta olisi sinulle eniten hyötyä, ei rahallisesti vaan ammatillisesti.
Eikös tuo ole ihan sama juttu?
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Sellainen ammatti josta olisi sinulle eniten hyötyä, ei rahallisesti vaan ammatillisesti.
Eikös tuo ole ihan sama juttu?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Suutarin lapsella ei ole kenkiä... Eli remonttimiehen kotona on kaikki rempallaan (ja sähkärin kotona roikkuu keskeneräisiä sähkövetoja joka paikassa, kokemusta on).
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Suutarin lapsella ei ole kenkiä... Eli remonttimiehen kotona on kaikki rempallaan (ja sähkärin kotona roikkuu keskeneräisiä sähkövetoja joka paikassa, kokemusta on).
Siitä ei puhuta tässä ketjussa vaan siitä minkä ammattikunnan edustajaa eniten tarvitsis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kyllä toi mun mies sit on ihan oikea mulle.. kantaa viinejä, viinaa jne kotiin selkä vääränä mulle tai siis meille![]()