E
entinen minä
Vieras
Minulla on "hyvä" ammatti jossa olen ollut jo 14 vuotta, ensi vuonna täytän 40v. Nyt vaan on niin (liekö osaksi neljänkympin kriisiä) että työ ja erityisesti työnantaja leipäännyttää tosi pahasti. Muut tämän alan työpaikat ovat kaikki toisilla paikkakunnilla, eikä mies suostu muuttoon. Tämä ei ole hetken päähänpisto, vaan ajatus on muhinut jo vuosia. Uusi ammatti olisi aivan eri alalta kuin nykyinen. Motivaatiota uskoisin löytyvän.
Uuden ammatin puolesta puhuisi myös terveydentila, en usko että selkävikaisena pytyisin nykyistä työtäni tekemään eläkeikään asti.
Oletteko itse tehneet alanvaihdon tässä iässä tai tunnetteko ketään sellaista? Kannattiko? Tuntuiko että olisitte vieneet opiskelupaikan joltain nuorelta pois?
Uuden ammatin puolesta puhuisi myös terveydentila, en usko että selkävikaisena pytyisin nykyistä työtäni tekemään eläkeikään asti.
Oletteko itse tehneet alanvaihdon tässä iässä tai tunnetteko ketään sellaista? Kannattiko? Tuntuiko että olisitte vieneet opiskelupaikan joltain nuorelta pois?