Valitkaa joku palstalainen ja kertokaa mitä tekisitte hänenä toisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24121652:
Jos olisin Savanna, niin paitsi että ilmoittautuisin Suomen kielen alkeet 1 -kurssille, laittaisin paperit hyvin äkkiä johonkin opinahjoon ja opiskelisin itselleni kunnon ammatin, jos siis olisi käynyt niin köpelösti että lautta Tallinnaan olisi ehtinyt jo lähteä, ja täten olisi pakko jäädä Suomeen.

Hra Majurina muuttaisin Keravalta rajan paremmalle puolelle ja varaisin ajan muistitesteihin, sillä kokonaisen olutsalkun unohtaminen autoon on melko huolestuttavaa.

Tytsinä sanoisin ninaTT:lle so long, värjäisin hiukseni, vaihtaisin nimen ja muuttaisin toiselle puolelle Suomea ollakseni jälleen incognito ja hetero.

NinaTT:nä muuttaisin pariksikymmeneksi vuodeksi johonkin kehitysmaahan alkeellisiin oloihin vähän miettimään ja kasvamaan.

Jos olisin björn: nostaisin itseni itse itselleni tekemältä jalustalta alas

[QUOTE="vieras";24121663]Noh, makunsa kai kullakin...[/QUOTE]

Majurin outo fiksaatio Tytsiin nyt on ollut selvillä jo kauan. Itse kyllä kehottaisin Tytsiä nyppimään ne karvansa kuitenkin.

[QUOTE="eee";24121713]Majurin outo fiksaatio Tytsiin nyt on ollut selvillä jo kauan. Itse kyllä kehottaisin Tytsiä nyppimään ne karvansa kuitenkin.[/QUOTE]

Jos mä olisin eee niin mä huolehtisin vain oman kehoni karvoituksesta ja jättäisin ilkeät huomautkset väliin. :) Elämä on silleen kauheen ihanaa, kun ei tartte kantaa mitään huolta jonkun muun karvoituksesta tai mistään muustakaan toisten ihmisten asioista. :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja plöö;24121007:
Jos olisin Scarlett, en tarttuisi mukaan jokaiseen ärsytykseen joka häntä kohtaan heitetään.
Jos olisin Jennan unelma, miettisin minkälaisen kuvan annan muille itsestäni koska kerron asioita ennen kuin ajattelen loppuun. Jos olisin Tiiru, laskeutuisin takaisin maan pinnalle. Jos olisin IhaNainen, tulisin takaisin palstalle.

En nyt ihan tajunnut, vaadin selitystä :cool:

Jos olisin mummeliisa: en yrittäisi liikaa väännellä ja käännellä sanoja, vaan kirjoittaisin normaalimmin.

Jos olisin pölyesteri: alkaisin elämään tätä elämää, enkä odottaisi iankaikkista, jota ei ole eikä tule.

Jos olisin Rieputarallaa: tekisin itsemurhan

Hyi kamala toi sun viimeinen kommentti; meni niin överiksi että voisit syödä pääsi!

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24121652:
Jos olisin Savanna, niin paitsi että ilmoittautuisin Suomen kielen alkeet 1 -kurssille, laittaisin paperit hyvin äkkiä johonkin opinahjoon ja opiskelisin itselleni kunnon ammatin, jos siis olisi käynyt niin köpelösti että lautta Tallinnaan olisi ehtinyt jo lähteä, ja täten olisi pakko jäädä Suomeen.

Hra Majurina muuttaisin Keravalta rajan paremmalle puolelle ja varaisin ajan muistitesteihin, sillä kokonaisen olutsalkun unohtaminen autoon on melko huolestuttavaa.

Tytsinä sanoisin ninaTT:lle so long, värjäisin hiukseni, vaihtaisin nimen ja muuttaisin toiselle puolelle Suomea ollakseni jälleen incognito ja hetero.

NinaTT:nä muuttaisin pariksikymmeneksi vuodeksi johonkin kehitysmaahan alkeellisiin oloihin vähän miettimään ja kasvamaan.

Peesi

Jos olisin päivän Mummeliisa, pitäisin jalat pöydällä päivän ja pistäsin kaikki muut töihin. Kuoharia ja hyvää juustoa, samalla tahtia taputtaen :D

Jos olisin Majuri, en irvistelis niillä keljun näkösillä hampailla, kas näin :vampire:, enkä tekis näin :headwall: enkä olis niin tuittupää! :P

Jos olisin Pesky Pixie, ostaisin itelleni vaatteita (apua, sanokaa jos mä muistan väärin! ;) ) :D

Joo, mäki ostaisin Peskynä välillä itselleni jotain, kun se ostaa aina lapsilleen. :D Se ansaitsis jotain kivaa itelleen. :)

en halua ilkeillä, mutta jos olisin sporttismama, avaisin silmäni ilman ruusunpunaista varjostusta, ja huomaisin, että todellakin erilaisia ihmisiä mahtuu maailmaan, ja kyllä, ihan samat oikeudet elämään myös erilaisina ja valtavirrasta poikkeavina on heilläkin.

• Tykkää
Reactions: SporttisMama
Jos olisin Rollolainen muuttaisin pois sieltä kurjasta Rovaniemestä kun siellä on kaikille muille töitä paitsi heille ja kaikki on heitä siellä vastaan ja asuntokin on niin kallis että muualla saa asua halvemmalla joten ihmettelen mikä ihme ihmisiä pitää kaupungissa jossa kaikki asiat kurjasti ja muutosta ei ole koskaan tulossa.
Ja muistinko vielä mainita että Rovaniemellä oli Rollolaisen mukaan ihan omat säännötkin :D

Yhteistyössä