Valitin eilen miehelle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vali vali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vali vali

Vieras
siitä kun hän tekee lähes ympäripyöreää päivää töissä ja sit ku se iltamyöhään tulee kotia,lapsetki on jo nukkumassa niin hän ei kysy ees multa et miten on päivä menny tai mitä ootte tehny...!!Mua se ärsyttää ihan hulluna!Ite minua kiinnostaisi kysellä hänen työpäivästään ym. mutta hän on tehnyt selväksi että häntä ärsyttää puhua mistään työjutuista.ymmärtääkö kukaan mua?

Alkuperäinen kirjoittaja vali vali:
siitä kun hän tekee lähes ympäripyöreää päivää töissä ja sit ku se iltamyöhään tulee kotia,lapsetki on jo nukkumassa niin hän ei kysy ees multa et miten on päivä menny tai mitä ootte tehny...!!Mua se ärsyttää ihan hulluna!Ite minua kiinnostaisi kysellä hänen työpäivästään ym. mutta hän on tehnyt selväksi että häntä ärsyttää puhua mistään työjutuista.ymmärtääkö kukaan mua?

Se on ehkä vähän väsyny, koita ymmärtää ja jutelkaa sitten vapaapäivänä.

Juu ja ei.

Jos mies tekee pitkää päivää töissä, ei varmana enää kiinnosta läpikäydä samoja juttuja kotona uusintana. Siksi meillä perherauha säilyy kun mä en ole kotona raportoimassa miten ruoho kasvaa ja mitä on kaupassa tajouksessa :ashamed: vaan töissä myös.

Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:

Se on ehkä vähän väsyny, koita ymmärtää ja jutelkaa sitten vapaapäivänä.

peesi

Ymmärtää, mutta neuvoja en osaa tuohon tilanteeseen antaa. Tai koita vaikka sanoa miehellesi että minäkin menen työhön jossa ympäripyöreet työpäivät, kukas noi mukulat sitte hoitaa. Tästä voi tulla mielenkiintoinen keskustelu jossa pääset vähän avautumaan miehellesi :)

Juu ei varmaan enää jaksa töistä jauhaa jos sieltä kerta on päässy pois pitkän päivän jälkeen! Eikä varmaan ees jaksa olla kotona muutenkaan kovin seurallinen; kyllä tollanen työnteko varmasti väsyttää. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi on pakko tehdä ympäripyöreää, kai joku työ aikakin on olemassa.

yrittäjä on ja kun lama-aika niin kaikki raha on otettava mitä tarjolla.

Miesparka.
Ei saa nauttia lasten kanssa olosta...
Mene hyvä ihminen töihin sinäkin, niin jakautuisi taakka vähän tasaisemmin.

Miesparka.

Mies ite haluaa että oon lasten kanssa kotona niin pitkään kuin mahollista.Ja jos järkeilee niin pitäs olla hyväpalkkainen työ että kaikkien hoitomaksujen jälkeen jäisi paljon enemmän rahaa käteen mitä nyt jää..

Miesparka.

Mies ite haluaa että oon lasten kanssa kotona niin pitkään kuin mahollista.Ja jos järkeilee niin pitäs olla hyväpalkkainen työ että kaikkien hoitomaksujen jälkeen jäisi paljon enemmän rahaa käteen mitä nyt jää..

Tuskin se ap:n töihinmeno paljon tilannetta parantais, yrittäjän kun pitää se oma hommansa kuitenkin tehdä, oikeastaan eiks ole hyvä kun lapset näkee edes äitiään ja voisi se äiti olla aika rätti väsynyt jos lasten kuskaamisen lisäksi , hoitais työnsä ja kodintyöt yksin.Tietty jos tuntuu kokoajan kestämättömältä on kyllä keskustelun paikka , jonain päivänä vaan sovitte että nyt puhutaan !Päivitys on välillä paikallaan suhteessa kun suhteessa.

Yhteistyössä