Valitan tänne koska en halua miehelle valittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyanide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cyanide

Jäsen
13.05.2008
90
0
6
|O Nyt alkaa tuo talon rakentaminen stressaamaan! |O

Mies käy töissä, tulee kotiin syömään joskus viiden aikaan, leikkii lapsen kanssa ehkä 10 min sitten työmaalle, tulee joskus kahdeksan aikaan, suihkuun ja nukkumaan ja herää taas kuudelta sinne töihin. Tämä oli vielä ihan ok. Suretti vaan miehen puolesta koska oli aina niin väsynyt. Mies lupasin että hänen kesäloman aikana hän käy raksalla klo 7- 14 ja illat vietetään perheenä. Näin ihan siis hänen toivomuksesta, halusi meidän kanssa olla ja nauttia välillä vapaa-ajasta.

Nyt kuitenkin tilanne on edelleen sama! :headwall: Eli kuudelta rakentamaan ja kahdeksalta vasta kotiin :kieh: Kerran kysyin, että mitä hän siellä oikein tekee niin kuulemma joskus vaan kävelee ja ihailee kun on niin hienoa eli ei varsinaisesti tee mitään! :o Joskus käydään lapsen kanssa siellä, niin saadaan olla noin 10 min sitten mies sanoo että voitte lähteä koska ei hän saa mitään aikaseksi jos me ollaan siellä pyörimässä.

Mistään muusta mies ei enää puhu kun talo sitä talo tätä. Jotain nauloja johonkin lautoihin hän miettii ja valitsee pari päivää mutta häät ja niihin liittyvät olen saanut ihan itse hoitaa koska asia on hänelle kuulemma ihan sama :headwall: |O :(

En halua hänelle valittaa koska tiedän että hyvän asian takia hän on pois ja tahtoo tehdä meille hienon talon ja on oikeesti todella väsynyt mutta silti :ashamed: Olisi kiva joskus olla perheenä ja puhua jostain muusta kun siitä talosta :snotty:

sehän on selvä jos taloa rakentaa niin siitä puhuu koska on se tällä hetkellä tärkein juttu. Se tulee perheelle sen tekemään jotta voisi asustella.Voittehan sopia vaikka että kaksi iltaa viikosta oisi perheen kanssa ja toinen ilta olisi sinulle jotta pääsisit tuulettumaan?!

just ton takia me ei rakennettu ite vaan otettiin pari timpuria hommiin. Sitä on täysin yh sen ajan kun mies juoksee raksalla "kattelemassa ku on niin hienoo". Jessus... mun hermot ei kestäis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sehän on selvä jos taloa rakentaa niin siitä puhuu koska on se tällä hetkellä tärkein juttu. Se tulee perheelle sen tekemään jotta voisi asustella.Voittehan sopia vaikka että kaksi iltaa viikosta oisi perheen kanssa ja toinen ilta olisi sinulle jotta pääsisit tuulettumaan?!

Joo, noin me sovittiin sillon ennen miehen lomaa. Mutta nyt hän sanoo ettei malta tulla kotiin :headwall: Tuntuu ettei edes halua olla meidän kanssa :ashamed: Todellakin alkaa sekin ärsyttämään etten itse pääse ikinä minnekään! Toki aina välillä voin mummia pyytää mutta olisi se kivaa lapsenkin kannalta että välillä näkisi isäänsä. :/

Joskus kun itselleni tulee rankka vaihe elämässä turvaudun siihen että tätä aikaa kestää vain hetken ja että tähänkin asti on selvitty hengissä.

Miten ois jos veisitte lasten kanssa eväitä miehelle kesken päivää, sopisitte miehenne kanssa tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
just ton takia me ei rakennettu ite vaan otettiin pari timpuria hommiin. Sitä on täysin yh sen ajan kun mies juoksee raksalla "kattelemassa ku on niin hienoo". Jessus... mun hermot ei kestäis.

Mä jaksoin ja ymmärsin varsin hyvin sillon kun mies oli töissä. Mutta kun se lupas että nyt kesälomalla olisi kotonakin :snotty: Se lupas :ashamed: Olisihan se pitänyt arvata ettei se malta pysyä sieltä pois nyt kun se saa olla siellä koko päivän |O

....kyllä ihminen osaa olla itsekäs.

JOS sulla on mies, joka rakentaa taloa teidän perheelle, ole nyt hitto onnellinen. Rakentaminen on VÄLIAIKAISTA, perhe on ikuinen.

Keitä vaikka kahvia pulloon, tee kivat pienet eväät mukaan, lähde lapsen kanssa käymään raksalla. Vaikka joka ilta, voitte sopia ajan milloin menette. Tai sitten yllätyksenä.

Ja ihailkaa kotia yhdessä, kehu miestäsi, ja KIITÄ edes joskus, kun hän jaksaa puurtaa työssä, ja sen jäkeen vielä raksalla.

Varmasti hän haluaisi viettää aikaa teidän kanssa, mutta itse rakentaneena voin sanoa, ettei silloin juuri muuta päähän mahdu. Valitettavasti. Mitä enempi lorvii kotona, ja raksa seisoo, sitä pidempään te rakennatte.

Olkaa hetki perheyritys - mies rakentaa, sinä olet TUKENA parhaan mahdollisen kykysi mukaan, ja hoidat kotia. Rakastakaa toisianne, elätte ainutlaatuista aikaa, olkaa onnellisia.

ONNEA UUDELLE KODILLE!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus kun itselleni tulee rankka vaihe elämässä turvaudun siihen että tätä aikaa kestää vain hetken ja että tähänkin asti on selvitty hengissä.

Miten ois jos veisitte lasten kanssa eväitä miehelle kesken päivää, sopisitte miehenne kanssa tästä?

Toi voisi olla ihan hyvä ehdotus :) Tosin haluaisin joskus mennä jonnekin ja tehdä jotain mikä ei liity mitenkään rakentamiseen! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ARGH:

JOS sulla on mies, joka rakentaa taloa teidän perheelle, ole nyt hitto onnellinen. Rakentaminen on VÄLIAIKAISTA, perhe on ikuinen.

Keitä vaikka kahvia pulloon, tee kivat pienet eväät mukaan, lähde lapsen kanssa käymään raksalla. Vaikka joka ilta, voitte sopia ajan milloin menette. Tai sitten yllätyksenä.

Ja ihailkaa kotia yhdessä, kehu miestäsi, ja KIITÄ edes joskus, kun hän jaksaa puurtaa työssä, ja sen jäkeen vielä raksalla.

Varmasti hän haluaisi viettää aikaa teidän kanssa, mutta itse rakentaneena voin sanoa, ettei silloin juuri muuta päähän mahdu. Valitettavasti. Mitä enempi lorvii kotona, ja raksa seisoo, sitä pidempään te rakennatte.

Olkaa hetki perheyritys - mies rakentaa, sinä olet TUKENA parhaan mahdollisen kykysi mukaan, ja hoidat kotia. Rakastakaa toisianne, elätte ainutlaatuista aikaa, olkaa onnellisia.

ONNEA UUDELLE KODILLE!

Sä olet ihan oikeassa :hug: Mä tiedän ja ymmärrän, siksi en haluakaan hänelle purkaa pahaa mieltä vaan onneksi on tämä palsta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ARGH:

ONNEA UUDELLE KODILLE!

peesi. Ihana sitten päästä omaan kotiin, jonka oma kulta rakentanut.
:hug:

Etkös itse ihaile rakennusta? Miehen yksinäinen projektiko se onkin? Ettekö suunnittele yhdessä ja tee yhdessä?

Sitten tietenkin kun talo on valmis, sinä haukut miehen kun teki niin vääränlaisen talon?
Entäs jos mies ei tekisikään raksalla pitkää päivää, sinä haukkuisit sitä kun rakentaminen kestää niin kauan??

Koettakaa naiset nyt vähän olla inhimillisiä.

Yhteistyössä