Valitan nyt turhasta, tiedän, on tätä samaa muillakin. Mutta on ollut kyllä melkoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kkkkkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kkkkkk

Vieras
yö ja sitä seurannut aamu.

Vauva aamuyön liehui ja viuhtoi edestakaisin vieressä + tankkasi maitoa vähän väliä.

Sain tarpeeksi ja tulin olkkariin vähän yli viiden aikaan. Vauva jäi huutamaan pinnikseen ja lopulta vähän ennen kuutta mies toi vauvankin olkkariin.

Sain hänet vielä tunniksi nukahtamaan viereeni, mutta hereillä ollaan oltu siis jo vähän ennen seitsemään ja on tämä ollut melkoista, tekisi mieli vain painua kanssa takaisin nukkumaan. Väsyttää niin hirveästi. Mutta antaa nyt ukon nukkua kun nukuttaa, menen itse unille tuossa yhdentoista maissa - sitten hän saa vahtia vauvaa.

Vauva-ajan elämää. Aikansa kestää.
Nuku päikkärit ja käy vaikka vaunulenkillä iltapäivällä (ota se mieskin mukaan). Reipas ulkoilu tuo paremman mielen.

Todella, onneksi ei ole enää vauvaa. Mun vauva on jo 6 vuotias :heart: Muistan kyllä millaista oli kun vauva päätti valvoa. Tai huutaa. Jostain käsittämättömästä syystä... Onneksi mun vauvat tekivät siten vain harvoin....

Pikkasen meinas töissä väsyttää kerran, kun yhden yön valvoin oksentelevan lapsen kanssa. Toisen yön toisen oksentelevan lapsen kanssa ja sit kolmannen oksentelin itse. Onneksi oksentelu kesti vain sen yön verran per henkilö. Oman oksenteluyöni jälkeen en sentään mennyt töihin.

Meillä vauvalla korvatulehduksia ja huutoa piisaa ja lääkityksen purtua muuten vaan levottomia öitä. Anoppi oli tulossa kylään ja kävi ilmi, että hänellä oli päällä kova flussa. Pyysin, ettei sitten tälläkertaa tulisikaan, kun vauva saa aina nuhan perään korvatulehduksen ja haluaisin säästää vauvaa siltä ja itseäni unettomilta öiltä. No, kuten arvata saattaa, anoppi suuttui tästä, kun hänet suljetaan ulkopuolelle :(

Yhteistyössä