Välit poikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katkera

Vieras
Meni sitte äitiini välit poikki, ainakin tuntuu siltä vahvasti! Olen ollut jo vuosia katkera sille siitä ettei koskaan kysy miten voin tai miten pärjään. Olen kärsinyt selkäkivuista jo kauan ja jäänyt yksin lasten kanssa, eikä ole koskaan tarjonnut apuaan. Tänään kysyin voitasko lasten kanssa mennä käymään kun ensi kuussa pieni loma. Mutta ei käynyt, sanoi että "unohda koko juttu". Eipä taideta mennä enää käymään mummolassa vaikka pyydettäs!!!

No jopa on ihana äiti. Onko aina ollut sua kohtaan yhtä kylmä? Siis jo silloin kun olit lapsi. Vai koska moinen kohtelu on alkanut?
Mikään pakkohan hänen ei ole apuaan tarjota mutta inhottavalta kuulostaa :(
Ehkä parempi ettet pidäkään mitään yhteyttä. Ehkä äitisi sitten vanhana miettii omaa käytöstään kun vanhainkodissa yksin miettii miksei lapset ja lapsenlapset käy koskaan katsomassa...

On ollut mua kohtaan kylmä niin kauan kuin voin muistaa, murrosiästä saakka. Jos on niin vaikea mua tavata, ei mennä sitten käymään. Mietin samaa, että aika ankea vanhuus sillä ja isälläni myös tulee olemaan, kun ei tapaa lapsenlapsiaan. En aio ottaa enää yhteyttä, ehken lähetä edes äitienpäiväkorttia

meillä viileni isän kanssa välit. syytin siitä paljolti alkoholia. Kovasti yritin olla hänelle mieliksi, mutta lopulta annoin periksi.

Isä kuoli pari viikkoa sitten ja välimme olivat edelleen viileät. turha sinun laittaa voimia sellaiseen, mitä et nähtävästi pysty muuttamaan. näissä suhteissa kun on aina kaksi ihmistä.

Yhteistyössä