Väliraha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Autokaupoista nyt kun puhutaan niin rupespa huvittamaan kun tuota omaani olen vaihtamassa ja tottakai olen sitten vaihtotarjouksia kysellyt, no yleensä tulee näitä "anna tonni väliä" väliä vastauksia, mut törmäsinpä ekaa kertaa myyjään (liike) joka kysyi multa "mitä tarjoat välirahaksi?". Nyt mä sit mietin täällä et mitä sille pitäis vastata "saat auton ja koirankarvat tekijäisiks?" :laugh:

Minä vastaan että en mitään, kaupat pitää hoitaa ilman käteistä tai välirahaa.

Ai päikseen vai?Vanhan auton kanssa harvemmin onnistuu..

Tosin, tuli kieltämättä vähä sellanen fiilis et noinko toi olis melkein päikseen menossa kun ei mitään hintoja antanu, ei sillä, mun auto on samanikäinen mutta vähemmän ajettu, ei vaan tilojensa puolesta käy meille...

no paljonko sun autosta saisi ja paljonko se pyytää siitä sen? esim. jos sun autosta saisit vaikka 2000e ja se myy omaansa 6000e niin tarjoisin väliä 3000e. (tonnin tinkimys :D) ottaa tahi jättää sit. :)

no paljonko sun autosta saisi ja paljonko se pyytää siitä sen? esim. jos sun autosta saisit vaikka 2000e ja se myy omaansa 6000e niin tarjoisin väliä 3000e. (tonnin tinkimys :D) ottaa tahi jättää sit. :)

Autoissa on tonnin hintaero ja kun kyseessä on liike vs. yksityinen myyjä, hinnoissa voi vähän ilmaakin olla toisen puolelta... :whistle:

Minulla siis tonnin pienempi hintapyyntö.

Viimeksi muokattu:
Ai päikseen vai?Vanhan auton kanssa harvemmin onnistuu..

Tosin, tuli kieltämättä vähä sellanen fiilis et noinko toi olis melkein päikseen menossa kun ei mitään hintoja antanu, ei sillä, mun auto on samanikäinen mutta vähemmän ajettu, ei vaan tilojensa puolesta käy meille...

Päikseen joo, kyllä se aina on onnistunut eikä ole ollut mitään kummempia vailla ja nehän on aina neuvoteltavissa ne kauppahinnat, ei tietenkään vanhaan autoon mene päikseen jos tarjolla arvoton aquto.

Autoissa on tonnin hintaero ja kun kyseessä on liike vs. yksityinen myyjä, hinnoissa voi vähän ilmaakin olla toisen puolelta... :whistle:

no jos on vaan tonnin ero ja vastapuoli autoliike ni tarjoisin päikseen. niissä meinaan ON sitä ilmaakin silloin. (ja jos oikeesti haluisin juuuuri sen auton eikä meinaa vänkäämiselläkään myöntyä päikseen ni sit tarjoisin maks 500e päälle ja se ois ihan maks.thats it)

Yhteistyössä