valinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
jos valinta on: nauttii vähän ja elää ehkäpä pitempään, taikka nautit täysillä eläen lyhyemmän elämän, kumman valitset? siis kieltäydyt nautinnoista taikka nautit kaikesta elämän tarjoamasta, esim. tupakoit, käytät alkoholia niin että nautit, syöt ruokia joista saat äärimmäisen nautinnon, harrastat vain sellaista seksiä mistä oikeasti nautit yms.
siis oikeasti kumman valitset jos kyseessä on vain tämä ainoa elämä?

Sama meininki täällä. Katselin vanhempia sukulaisia miten koko elämä varmaanki meni niin vaikeemman mukaan. Elämä on saatu ja mielestäni nautittavaksi ja koettavaksi:)

Anteeksi mutta mitä tupakka tekee nautintolistalla?

Ja minä käytän alkoholia niin että nautin, en niin että humallun.

Nautin seksistä, enkä tajua miten se voisi lyhentää elämää? Ellei nautinnollinen seksi sitten ole jotain S/M-kuristusjuttua?

Todella omituiset käsitykset nautinnosta ap:llä?

AP:n vaihtoehdoista valitsen sen ap:n "nautinnoista" kieltäytymisen.

En kyllä jaksaisi kovin pitkään elää sellaista elämää, johon kuuluisi runsas alkoholin käyttö. Jos tupakka ja alkoholi pitäisi ottaa mukaan, niin silloin valitsen mieluummin lyhyemmän elämän kuin pitkän.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Anteeksi mutta mitä tupakka tekee nautintolistalla?

Ja minä käytän alkoholia niin että nautin, en niin että humallun.

Nautin seksistä, enkä tajua miten se voisi lyhentää elämää? Ellei nautinnollinen seksi sitten ole jotain S/M-kuristusjuttua?

Todella omituiset käsitykset nautinnosta ap:llä?

AP:n vaihtoehdoista valitsen sen ap:n "nautinnoista" kieltäytymisen.

Huskinpa kukaan tupakkaa vetää ihan vaan kiduttaakseen itseään. Nautin kyllä savuista silloin kun poltan. Nautin alkoholia sen verran kuin tuntuu mukavalta joskus humallun, joskus taas ihan kunnolla.
En suostu tuollaisiin erikoisiin seksijuttuihin toisen mieliksi, seksittelen vain silloin ja siten kuin itsestä tuntuu. En siis osta seksillä itselleni mitään:), edes parisuhteessa

samoin, nautin itsekin savukkeista ja korostan siis nautin silloin kun poltan. ne ovat ihan omia meditointi ja rentoutumistuokioita elämän keskellä. alkoholia nautin sen verran kuin itsestä tuntuu hyvältä. ruoka saa olla niin nautinnollista kuin vaan mahdollista ilman syyllisyyttä ja seksi on juuri sitä mitä itse haluan. mua ei siis panna kaikkiin reikiin siks että toinen haluu. en suostu seksiin jos se on vastenmielistä vaan haen juuri sellaisia kokemuksia kuin itse haluan.

Yhteistyössä