Välillä ärsyttää tää oma selkärangattomuus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Mä ostan itelleni juttuja ja sitten annan ne lopulta lapsille kun tunnen olevani itsekäs pikkukikkare kun omin niitä omia juttujani.

Juuri tällä hetkellä tuli tää juttu mieleen kun lapset pitävät jo ihan ominaan mun itselleni ostamiani värikyniä.. Lapsilla on siis myös omansa, mutta kun mun värikyniä ovat ruinanneet niin paljon. Alkuperäinen ajatus oli siis että meillä olisi edes yhdet värikynät jotka pysyy kunnossa.... No yksihän sitten tossa halkesi jo..

Teen samaa monen muun asian kanssa... Jotenkin vaan tuntuu niin typerältä kieltää käyttämästä "äidin värikyniä", mutta sitten kun sattuu niin että jotain menee rikki niin hiljaa mielessä harmittaa kuitenkin että miksi ikinä annoin noi lasten käyttöön.

Turhaa rutinaa tää siis :D

On kyllä niin ärsyttävää :X3:
Olen monesti miettinyt, että hommaan itselleni kassakaapin, jossa säilytän omia kyniä, saksia, terotinta, vihkoja yms..

... ai niin, ja pinsettejä

Mä oon varmaan sen verran itsekkäämpi, että oon omat askarteluvälineeni kerännyt koriin ja säilönyt korkean kaapin ylähyllylle. Lapsetkin niitä saa lainata, mutta vain niissä tilanteissa jos askarrellaan jotain yhdessä. :p

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä