Välikausipuvut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpä minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäpä minä

Vieras
Moikka!
Tietäsköhän kukaan joko kauppoihin olisi tullut pienien lasten välikausipukuja? Kävin katteleen aamulla prisman ja cm:n mut ei ollut kuin koululaisten kokoja. Olisin tarttenu 80cm tytön puvun.... Onks puvut menneet jo vai mikä on kun en ainuttakaan pukua löytäny!

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
ja eikös niitä yleensä myydä juuri keväällä... nythän myivät alella pois... talvihaalarit kun ovat jo kaupoissa..

tätä mä vähän epäilinkin et talvipuvut olis seuraavat mut tuntuu hullulta et keväällä vain myytäs välikausipukuja koska mielestäni kaikki ei osta ennakkoon ettei tule turhan isoja tai pieniä vika ostoksia. No täytyy kattella ja ootella joskos niitä ilmaantus vielä kauppoihin.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
ja eikös niitä yleensä myydä juuri keväällä... nythän myivät alella pois... talvihaalarit kun ovat jo kaupoissa..

tätä mä vähän epäilinkin et talvipuvut olis seuraavat mut tuntuu hullulta et keväällä vain myytäs välikausipukuja koska mielestäni kaikki ei osta ennakkoon ettei tule turhan isoja tai pieniä vika ostoksia. No täytyy kattella ja ootella joskos niitä ilmaantus vielä kauppoihin.....

Mä meinaan viime syksynä sain metsästää kissojen ja koirien kanssa, jotta löysin neidille yhtään mieleisen haalarin. Reimatec jne... merkithän tuo mallistonsa aina keväällä kauppoihin. Usein sitten alella oon syksyllä ostanu.

muistan kun meille kävi sama homma kun niitä syksyllä oottelin parivuotta sitten kunnes tajusin ettei niitä tule kauppoihin...

mutta koklaa tuolta,hain sulle valmiiksi :)

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&sellstyle=K&stype=A&tits=v%E4likausihaalari++80&order=R&cat=%25&start=0&num=50