välikausipuku nyt 1v 2kk lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Välikausipukua mietin,1-vai 2-osainen?juuri oppinut kunnolla kävelemään ja tarhassa on,eli millainen puku ois hyvä kevääksi?
Prismassa oli haalari ja 2-osainen cirafpuku,limeä ja ruskeaa,mutta onkohan kunnollinen puku?

Polarn o Pyretillä on hyviä, meillä on mennyt kahdella lapsella sama puku, nyt odottelee tuolla kolmatta käyttäjää, syksyksi on varmaan pojalle sopiva. Koot on aika väljiä.

Itse olen suosinut pojallani Lassietecia tai Lassie G-techia jo vuosia. Hinta-laatusuhde erinomainen. Kestävät kulutusta, ovat kosteussuojattuja ja ihan kivan näköisiä. Haalari on helpompi kuin 2-osainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oiskohan se prisman cirafpuku ihan huono?ei ainakaan kosteussuojattu ollut...

cirafilla on ciraftecpuku myös, kosteussuojattu. Jos pk:seen meinaat niin tavan haalarikin ehkä kävis, märällä kun luultavasti vaativat kuitenkin ne kurikset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oiskohan se prisman cirafpuku ihan huono?ei ainakaan kosteussuojattu ollut...

Mielipiteitä tietty monia, mutta itse oon kokenut kosteussuojatun niin käteväksi, että muunlaista en enää osta kuin korkeintaan kauppatakeiksi.

Eikös ne päikkärissä survo aina kurikset päälle jos on märkää vaikkapa ois miten suojattu puku. Ainakin muistelen esikon ajoilta et vaik puku oli kosteussuojattu ja kulutuksen kestvä ja plapla niin aina olioltava kurikset

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Eikös ne päikkärissä survo aina kurikset päälle jos on märkää vaikkapa ois miten suojattu puku. Ainakin muistelen esikon ajoilta et vaik puku oli kosteussuojattu ja kulutuksen kestvä ja plapla niin aina olioltava kurikset

Ei minun lapseni pk:ssa ainakaan laiteta. Paitsi tietysti kovimmilla sateilla, mikä on ihan OK.

Kosteusuojattu tietty, ja 2-osainen. 2-osainen siksi, että kesän kosteina aamuina on paljon kivempi pistää suojatut housut jalkaan ja mennä hiekkalaatikolle. Muut vaihtoehdothan ovat - märkä peffa tai hikinen muksu (kurahousut). Kurahousut kuitenkin ovat mitä mainioin lisä liejukeleille. Ja 2* puku, niin saa siistin vaatteen pistää aina ulos.

Se minkä merkkinen se puku on - makuasia.

Yhteistyössä