Välikausihaalarit, arrrghhhhh!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grunge
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Grunge

Vieras
Ihan oikeasti!!! Olen tässä katsellut välikausihaalaria keväälle niistä, mitä on tullut esille, ja ne on kaikki olleet ihan hirveitä!!! Reiman ja Ticketin kuosit on ihan hanurista, ainakin toistaiseksi tulleet. En p***kele osta, en en ja en!!! Laittakaa kiltit vinkkiä ja linkkiä, jos löytyisi joltakin merkiltä kiva, raikas ja iloinen 104 cm haalari pojanviikarille. Mielellään saisi olla kosteussuojattu.

Tuo Cupcaken haalari on kyllä ihan kivahko, onko kellään kokemusta siitä että miten se niiden vedenpito? Ja ainakin tuossa linkissä sanoivat että on pienehköä tuo mitoitus, missä vaiheessa se 104 cm voi olla itseasiassa pieni (ja nuo koot kai loppuu siihen).

Jos ei muuta niin tilaa edellisen vuoden puku ticketiltä. Kattelin piruuttani noita ja kyllä 104cm puvut on todella tylsiä, miksi ihmeessä? Reima kyllä tekee takuu rumia aina...

Onneksi mulla on vielä aikaa tohon kokoon tai lapsosella siis :D Pitääkö sitä itse ruveta ompelemaan? En tykännyt uusista ticketin kuoseista niin tilasin viime vuoden kuosia suoraan tehtaalta. Sain mitä halusin :)

[QUOTE="vieras";23128157]Meillä on haalari ja takki. Aivan ihanat ja sopii pojille ja tytöille.[/QUOTE]

Osaatko verrata mitoitusta esim. Popin pukuihin? Meillä on nyt lapsella käytössä 98cm toppa-asut ja lapsi on 96cm pitkä (just kolmevuotisneuvolassa mitattiin), niin onkohan se 104 aivan jäätävän suuri?

Onko se Molon sateenkaariraidallinen samanlainen kuosi kun oli siinä talvihaalarissa? Tykkäsin kyllä siitä. "Suzyanne": tuo nimenomainen ehdottamasi Ticketin kuosi oli kyllä yksi edes jotenkuten harkittavissa oleva, jotenkin vaan ajattelin etten haluaisi tummaa kevääksi :(. Kiva kyllä muuten.

Onko se Molon sateenkaariraidallinen samanlainen kuosi kun oli siinä talvihaalarissa? Tykkäsin kyllä siitä. "Suzyanne": tuo nimenomainen ehdottamasi Ticketin kuosi oli kyllä yksi edes jotenkuten harkittavissa oleva, jotenkin vaan ajattelin etten haluaisi tummaa kevääksi :(. Kiva kyllä muuten.

Joo itse vähän samaa ajattelin tuosta Ticketistä etten ehkä kevääksi mustaa kuitenkaan. Ja varsinkin kun tilasin pojalle vähän aikaa sitten alesta Ticketin haalarin jossa on mustalla pohjalla valkoisia kuvioita, tosin ei tähtiä, mutta aika samantyylinen kuitenkin.

Oletko nimenomaan uutta hankkimassa vai kelpaako käytetty? Itse hankin molempia, ja huusin juuri äsken pojalle vaatepaketin jossa oli ihan kivannäköinen Lassien haalari. Ja haulla kun kattelin, Ticketiltäkin löytyi ihan kivoja ja hyväkuntoisia.

Uutta olin hankkimassa, mutta pakkohan tässä on kohta ottaa kaikki keinot käyttöön :(. Tulisi tuota tähtihaalaria edes toisen värisenä, jotenkin on niin kovin talvinen se kuosi.

[QUOTE="Mie vaan";23128125]Onneksi mulla on vielä aikaa tohon kokoon tai lapsosella siis :D Pitääkö sitä itse ruveta ompelemaan? En tykännyt uusista ticketin kuoseista niin tilasin viime vuoden kuosia suoraan tehtaalta. Sain mitä halusin :)[/QUOTE]

onko ticketillä muka viimevuoden kuosisia välikausivaatteita jossain jemmassa?
miten siis tilasit tehtaalta?

Mä taidan hommata sellaisen satenkaariväritteisen haalarin, merkki taisi olla Molo.

meillä tuo on talvihaalarina ja on kyllä upea! Lähes aina saa aivan ventovierailta kehuja, kun olen lapsen kanssa liikkeellä. Miehet ja naiset tulevat juttelemaan, et mistä tuollaisen olet löytänyt tms. ihanat värit, mistä ostit. Eilen viimeksi Sokoksella myyjä juoksi perään, et hei mistä olet tuon löytänyt ja minä olin vähän häkeltynyt et mistä puhuu.. halusi tietää mistä haalarin olin ostanut (omat ajatukset, kun olivat ihan jossain muualla..)

Haalarin hyviä puolia on se, et eipä ole tarvinnut etsiä lasta päiväkodin pihalta, kun erottuu massasta heti. Huonoja puolia varmaan kurakelillä, et kirrkkaat värit on varmaankin entisiä hiekkapihalla.

Puku on hyvin vedenpitävä ja lämmin, siis tämä talvihaalari. Mutta teippaukset saumoissa polven kohdalla ovat lähes kuluttaneet puhki kankaan, mietin tässä josko olis reklamaation paikka..

CupCake on tosiaan pienehköä mitoitusta, meillä viimevuoden tähtitakki. Aivan upea ulkoisesti, mutta kankaan kestävyys leikki-ikäisellä olematon, materiaali on todella ohutta takissa ja housuissa. Vettä pitää hieman, ei mitään rankkasadetta, mutta keväällä ok kun sadetta ei niin paljon ole kuin syksyllä.

Toinen kivat värit yleensä omaava merkki on Polarn O.Pyret, tosin tänä vuonna värit ei ihan minun makuuni ole, mutta väriä kyllä löytyy. Laatu on erittäin hyvää kaikin puolin, kestää ja pitää vettä täysin.

[QUOTE="vieras";23128188]Molosta saa ottaa kokoa isomman, ku normaalisti ottais. Eli ottaisin 104cm.[/QUOTE]

Molon ja Popin haalarit on ihan saman kokoiset (korkeintaan muutaman cm eroja) , erona se et Popin haalrissa on vyötäröllä kiristys ja ainakaan siinä raitahaalarissa ei ole. Meille olis tullut Popilta aivan sama koko, kun ostin Mololtakin eli 116cm, niin ja lapsi on n.107cm pitkä ja puku on reilu, niin olis ollut se Popinkin puku. Edellinen koko oli molemmilla liian sopiva syksyllä, kun puvun ostin ja nyt kevään puoella eivät olis enään sopineet.

Yhteistyössä