Mä taidan hommata sellaisen satenkaariväritteisen haalarin, merkki taisi olla Molo.
meillä tuo on talvihaalarina ja on kyllä upea! Lähes aina saa aivan ventovierailta kehuja, kun olen lapsen kanssa liikkeellä. Miehet ja naiset tulevat juttelemaan, et mistä tuollaisen olet löytänyt tms. ihanat värit, mistä ostit. Eilen viimeksi Sokoksella myyjä juoksi perään, et hei mistä olet tuon löytänyt ja minä olin vähän häkeltynyt et mistä puhuu.. halusi tietää mistä haalarin olin ostanut (omat ajatukset, kun olivat ihan jossain muualla..)
Haalarin hyviä puolia on se, et eipä ole tarvinnut etsiä lasta päiväkodin pihalta, kun erottuu massasta heti. Huonoja puolia varmaan kurakelillä, et kirrkkaat värit on varmaankin entisiä hiekkapihalla.
Puku on hyvin vedenpitävä ja lämmin, siis tämä talvihaalari. Mutta teippaukset saumoissa polven kohdalla ovat lähes kuluttaneet puhki kankaan, mietin tässä josko olis reklamaation paikka..
CupCake on tosiaan pienehköä mitoitusta, meillä viimevuoden tähtitakki. Aivan upea ulkoisesti, mutta kankaan kestävyys leikki-ikäisellä olematon, materiaali on todella ohutta takissa ja housuissa. Vettä pitää hieman, ei mitään rankkasadetta, mutta keväällä ok kun sadetta ei niin paljon ole kuin syksyllä.
Toinen kivat värit yleensä omaava merkki on Polarn O.Pyret, tosin tänä vuonna värit ei ihan minun makuuni ole, mutta väriä kyllä löytyy. Laatu on erittäin hyvää kaikin puolin, kestää ja pitää vettä täysin.