Välikausi kengät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apinaattori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apinaattori

Vieras
Hei,

Mun pitäis hankkia hyvät välikausi kengät 2- ja 3- vuotiaille muksuille. Suositelkaa jotain hyviä, jotka ei maksa kuin max. 50? - kertokaa myös mistä löytyy. Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja Apinaattori:
Hei,

Mun pitäis hankkia hyvät välikausi kengät 2- ja 3- vuotiaille muksuille. Suositelkaa jotain hyviä, jotka ei maksa kuin max. 50? - kertokaa myös mistä löytyy. Kiitos

Stokkan kanta-asiakastarjouksena ensi kuussa Viking goret 47e (ovh 59.90). Minä ainakin ostan nämä, syksyllä saman merkkiset kengät olivat mainiot.

Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:
Hei,

Stokkan kanta-asiakastarjouksena ensi kuussa Viking goret 47e (ovh 59.90). Minä ainakin ostan nämä, syksyllä saman merkkiset kengät olivat mainiot.

Onpas halvat! Syksyllä katoin samoja K-Kengässä ja hinta tais olla 70 - 80?

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:
Hei,

Onpas halvat! Syksyllä katoin samoja K-Kengässä ja hinta tais olla 70 - 80?

Nämä ovat siis lenkkarimallia, ei korkeavartiset. Noi korkeavartiset maksaa yleensä ton 80e...

Yhteistyössä