välikattoon parvi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ljdo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

ljdo

Vieras
Ehkä tyhmä kysymys, mutta kysyn koska en asiasta itse tiedä mitään...

Eli voiko välikattoon rakentaa parven? siis että puhkaisi katon ja tekisi lisä tilaa tuonne välikattoon/ryömintätilaan?

Riippuu varmaan tilan määrästä. Eli sehän pitää pystyä eristämään, pinnoittamaan ja sen jälkeen pitää olla tilaa myös normaalille yläpohjan eristykselle. Ja tikkaille/portaille pitää olla järkevä tila.

Onhan noissa mummonmökeissä mataliakin parvia tehty, joten mikä ettei. Omilla vanhemmilla on paljonkin tilaa katon ja yläkerran välissä (jyrkkä katto), joten sinne olisi helppo tehdä piilopaikka/pikkuvintti.

mutta siis periaatteessa se olisi mahdollista? Ihan ammattilaiset ajattelimme palkata asialle, emmekä missään nimessä itse menisi mitään säätämään!
Joku ihan mini parvi olisi mielessä, sellainen että saisi sängyn mahtumaan sinne.
Kyseessä on siis rivitalo, tiedän että pitää kaikki luvat saada yhtiöltä yms mutta ennen lupien kysymistä ajattelin selvittää onko se käytännössä mahdollista... :)

Tuskin saat rivariin sellaista lupaa ja mun mielestä se ei ole edes mahdollista paloturvallisuuden yms. vuoksi. Ja se parvi ei paljon auta siellä. On tosi huono ilma ja kuumuus nousee sinne :( Itse asun rivarissa missä on valmiina parvi, mutta ei juuri voi käyttää.

Yhteistyössä