Väliaikainen paikka irtosi,jes...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kammoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kammoinen

Vieras
Millonkohan menee kipeäksi?
En pysty viikonlopun kipupäivystykseenkään varmaan menemään.
Reikä oli aika iso,nyt irtosi paikka kun söin pehmeää suklaata..Kuukauden kerkesi olla.
Tosi hyvä tuuri,taas viikonloppu pilalla...
Kammo siis on kova,olen raskaana vielä.

Oho!
Mulla tää lohkesi kk sitten ja meni heti kipeäksi,ja paikkaus koski aivan helvetisti!!!Eivät voineet laittaa muuta kuin väliaiaisen..
Olen sinänsä totaalilirissä että nyt ei ole lääkitystä päällä,tarvitsen siis paniikkihäiriöön lääkkeet ennen kuin pystyn edes kävelemään odotushuoneeseen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oho!
Mulla tää lohkesi kk sitten ja meni heti kipeäksi,ja paikkaus koski aivan helvetisti!!!Eivät voineet laittaa muuta kuin väliaiaisen..
Olen sinänsä totaalilirissä että nyt ei ole lääkitystä päällä,tarvitsen siis paniikkihäiriöön lääkkeet ennen kuin pystyn edes kävelemään odotushuoneeseen..

joo, arvaa vaan miksi toi hammas on ollut ilman paikkaa nää pari vuotta. En uskalla varata aikaa :/ ja nyt tietysti tota ei enää voi paikata vaan tarvitaan varmaan joku juurihoito. Huh heijaa. Maailman pahin paikka on hammaslääkäri :(

Miten kauan se itsepaineltava sitten voi kestää?
Hankala paikka kyllä,niinkuin olisi kolmasosa lohjennut hampaasta.Saa kai sen taputeltua silti tuohon toiseen hampaaseen kiinni...

Miten kauan se itsepaineltava sitten voi kestää?
Hankala paikka kyllä,niinkuin olisi kolmasosa lohjennut hampaasta.Saa kai sen taputeltua silti tuohon toiseen hampaaseen kiinni...

Joo mullakin juurihoito kesken yhdessä hampaassa,ja 2 rikkinäistä..kunnallisella vielä huonosti aikoja .ysityiselle ei ole varaa..
No nyt ilman noita lääkkeitä ei voi kuvitellakaan..kylläpä harmittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos Silmukkka,taidan lähteä hakemaan sen paikan..

Cavit tai Provit nimellä löytyy useimmista apteekeista.
Jos hammas särkee itsekseen pitkiä aikoja yhtäjaksoisesti tai herättelee yöllä niin sitten sinun pitäisi hakeutua pikaisesti jatkamaan juurihoitoa ettei poski pääse turpoamaan.

Mulla oli juurihoito menossa, kun olin raskaana. 5kk aikana paikka irtosi 8 kertaa...Kyllä meinasi hermo mennä, jatkuvasti juosta lekurilla.
Sanoin jo, että ottakaa koko hammas veke, mutta ei, yrittivät vaan hoitaa. No, lopuksihan siinä kuitenkin kävi niin, että hammas piti poistaa, kun juurihoito epäonnistui.

Mieki pyysin yhden hampaan poistoa,kun alkoi verenpaineet olla koholla ym mukavaa,ei yhtään kiinnostanut enää stressata hammaslääkäriä..No eihän ne suostuneet ottamaan.Juurihoito aloitettu mutta uutta aikaa ei saa,pakottavat menemään yksityiselle :D Onnekks vaihtuu asuinkunta niin hoidetaan sit siellä..

Yhteistyössä