vali vali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunu

Vieras
ei tästä joulua tule tekemälläkään. ja anteeks jo etukäteen jos on kirjotusvirheitä ja yhdyssanat ei ole yhdessä!!! en nyt jaksa enään niihin paneutua!!!

masentaa tää joulu ja koko aikanen siivous kun ei tää kämppä ees pysy siistinä. Ukko makaa krapulaa ja kaupassa pitäs käydä vielä ja ym.. ei mä en jaksa......

:hug: joulu tulee vaikkei olisi siivonnutkaan ;) itse joko imuroin tänään tai sitten en, joulumielen olen päättänyt pitää vaikka ei niin siistiä olisikaan =) Kauppaan pitää pojan kanssa lähteä, mies on joulun iltavuorossa, mutta hittovie, minähän nautin joka tapauksessa enkä anna minkään pilata sitä riemua, että on loma ja joulurauha!

Koita ottaa rennosti, kaikesta huolimatta. Ja hyvää joulua :hug:

eikai tässä muutakaan voi kun yrittää. vituttaa vaan niin paljon. ukko makaa ja poika valittaa joka asiasta ja marisee mikään ei ole hyvin!! kinkku on keittiön altaassa ja laatikot vielä pakkasessa!!! tahtois vaan kiljuu ja rääkyy mut ei voi sitäkään kun ääni on poissa....

ei joulua varten tarvitsekaan ihmeesti siivota. Sen jälkeenhän sitä siivottavaa on kun kuusenneulasia juhannuksena vielä nurkista imuroi....
Mutta oikeasti en kanna itse turhaa stressiä siitä että joka nurkka ei ole kuurattu, ei joulupukku nurkkiin kurki eikä joulu tule tai mene niiden pölyhiukkasten mukana =)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ei joulua varten tarvitsekaan ihmeesti siivota. Sen jälkeenhän sitä siivottavaa on kun kuusenneulasia juhannuksena vielä nurkista imuroi....
Mutta oikeasti en kanna itse turhaa stressiä siitä että joka nurkka ei ole kuurattu, ei joulupukku nurkkiin kurki eikä joulu tule tai mene niiden pölyhiukkasten mukana =)

Juuri näin parempi hieman sotkuinen mutta tunnelmaltaan hyvä kämppä kuin "puhdas helvetti", rennosti vaan, stressaamalla pilaat vain oman mielesi.

Yhteistyössä