Valeraskaus

ite tein testin viime pe ja su uudestaan enkä ollu moisesta "valeraskaudesta" kuulu. Pientä vuotoa tuli, tod. ruskeeta limaa niin sain ultraan menon kun soitin neuvolaan. Pikkasen järkytys oli kun ei siellä ollutkaan sitten mitään.. Ja ultrassa käydessä ois ollu 5+3.. Nyt ootellaan menkkoja sitten.. Ens kuus en testaile.
 
Voiskohan mulla kans olla ns valeraskaus? mulla on pari viikkoa ollu perusraskausoireet ja menkat sitten "alko" mutta oli kyllä todella poikkeukselliset ja runsaammat mitä yleensä.. Eli
kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tulikin pari päivää tuhrua pyyhittäessä. Sitten ei tullut mitään pariin seuraavaan päivään, sitten tulikin ihan kunnolla, koko eilisen olen vuotanut ku pistetty sika ja aivan kauheat menkkakivut (ei koskaan ole kipuja ollut) ja alaselkä jomottanu kaks viikkoa, nyt livenetyny. Vuodan edelleen todella paljon.. saa vaan odottaa kauan tätä kestää, ja vuotohan on sellaista "limaista" ... ?? kellään samalaista? voiko olla että olin raskaana mutta se tulikin pois?
 
KyyneltenHymy En halua luoda turhia toiveita mutta viikoilla 5+ ei välttämättä vielä näy mitään raskauteen viittaavaa,varsinkaan jo on vanhempi ultralaite!!Ja jos raskaus alkanut myöhemmin kuin omissa laskuissa olisi...
 
Jospakuitenkinvieläjoskus mulle sano joku muukin noin. Mutta ei se lääkäri nähny mitään missään omasta mielestään.. Semmoset seinämät oli kuulemma että joku olis voinu kiinittyä mutta ei kiinittyny. Nii ja mun mielestä se ultralaite oli ihan tätä vuotta :D
Mutta ihmisil kuulemma käy näin että tulee VALEraskaaksi.
No tääl loppu menkkakivut kun seinään ja vuotoa ei oo tullu, pientä nipistelyä ehkä mahassa ollut. Kaks viikkoa pitää ootella ja mennä labraa antaan raskaustestiä varten näyte.. Ite varmaan testaan 100kertaa ennen sitä.. En tiä mitä ne sit keksii jos menkat ei ala kahteen viikkoo.. :| Mutta nyt koitan elää etten raskaana olis jos ne menkat sit alkais, eli kiva vaan sit jos oonkin raskaana nii se on sit taas paskempi.. Monimutkasta.. :ashamed:
 
Hei nyt nostelen tääl ite..
Mut onko kellää ollu kemiallista raskautta? Eikös siin pitäs ihan viikon sisäl alkaa menkat..? Raivostuttavaa kun ei vieläkään alkanu ja r-testissä on plussan viiva vahvempi kun tavan viiva joka on aina testis.. :kieh:
Vai voiko ultraajat olla sokeita joskus?
 
Kyllä sun pitää asia vielä tarkistaa, ainakin että pääsisi veritestiin, mis näkyisi se raskaushormonin määrä.. Pienillä viikoilla ei aina ole helppo mitään ultralla löytää, toinen seikka mikä pitäsi poissulkea on kohdun ulkoinen raskaus. Tämän toteamiseen tarvittas se ultra vielä.
Jos sulla ekas ultras on ollut taitamaton ultraaja tai raskaus niin alussa ettei mitään näy tms.
 
Niin ja kemiallinen raskaus on juurikin semmonen "hipaisu" että hedelmöittyminen tapahtuu ja joillain yrittää tarttua kohtuun tai tarttuminen epäonnistuu.. menkat noissa yleensä tulee ihan ajallaan tai muutaman päivän myöhässä. Samaten testit alkaa pian näyttämään negaa..
 

Yhteistyössä