"valemenkoista"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piuu

Jäsen
21.12.2011
834
0
16
kellään kokemuksia? vuodon määrästä/laadusta/kestosta? Itsellä alkoi torstaina runsaan valkovuodon seassa olemaan punaista,perjantaina alkoi normi vuoto ja nyt vuoto on jo melkeen loppu.eli kunnon vuotoa noin 2vrk.ihan oli kuitenkin punaista kunnon verta. Se mikä tässä nyt mietityttää on että silloin torstaina sain pregcheckiin haaleen haamun,aamulla ja illalla.nyt oireita raskaudesta on edelleen (tai siis oletin oireista olevani raskaana) ja lisäksi on tullut pahoinvointia,ruokahaluttomuutta ja väsymystä.rinnat on edelleen arat ja vasta tänään on ollut menkkatyylisiä tuntemuksia alavatsalla,tai aika erilaista kuin yleensä:kovahko paineentunne alavatsalla.No huomiseksi on testi joten ajattelin sen tehdä aamulla..
Niin ja en nyt sit tiiä oliko menkat myöhässä kun kierto alkoi tuhruttelemalla viimeksi,oli joko kp 28/28 tai 34/28

Viimeksi muokattu:
Nyt mä en luota enää mihinkään testiin! pregcheck alkanut antaa viivanpaikkaa,tänään päivällä testattu ja viivanpaikka jossa oon näkeviväni hieman punertavaa mut tuskin on merkki raskaudesta kai se jo kirkus tummana jos ois ollu kyse valemenkoista :mad:

:| oispa kyllä isku vasten kasvoja jos uus kohdunulkoinen ois nyt eka kierron jälkeen viime kohdunulkoisesta.... no onneks mä varmaan vaan kuvittelen sen värin siihen..viivanpaikka siihen kyllä tulee mitä ei ennen tuo mun "luottotesti" oo tehny..mut oireet vaan jatkuu:rintojen lievä arkuus,aamusin huono olo,väsy..

Oisko sulla kuvaa?

Toista odottaessa oli "menkat" ja luulinkin niiden olevan kunnes viikko sen jälkeen tein pos. raskaustestin (rv oli jotain 4+5 muistaakseni,luulin kyllä et ois ollu enempi).
Ihan kunnolla vuoti kirkastakin verta muistaakseni 3-4 päivää ja sitten loppui.

Aijaa.com - 10278528
Ei sitä kamerakännylle saa vangittua mitenkää/jos siinä väriä onkaan... toinen noista ovistesti kun joillain kuulemma oviskin antaa joihinki rtesteihin haamua mut ei tuo oviskaan käsillä vielä oo.. no ois kai se tummunu jo paljonki jos ois jotain..

^ Ooksää pitäny noita testejä tuollai vastakkain kun oot tehny?
Nimittäin toi raskaustesti voi (kokemusta on) imeä siitä ovistestin viivasta väriä siihen viivan kohdalle.

Yhteistyössä