Mulla on vähän erilaisia ongelmia, mutta ehkä teiltä löytyy tässä ketjussa samantien viisautta tähänkin asiaan. Mulla ei siis ole mitään ongelmia varsinaisten exieni kanssa, suht harvoin nähdään mutta ollaan ihan hyvissä fiiliksissä. Mutta:
Vanhat hoidot (tyyliin yksi yö) toisinaan yrittävät käyttäytyä kanssani kuin olisin heidän exänsä, vaikkei heillä mielestäni ole mitään oikeutta siihen

Esim. törmään tämmöiseen hoitoon kaupungilla miesystävänsä kanssa, normaalien esittelyjen jälkeen nainen alkaa kertoa jotain "Pekka tienaa näin ja näin paljon ja sillä on muuten autossa isompi moottori kuin sun autossa" -tasoista juttua.
Siis tahallaan välillä hakevat jotain ex-tyyppistä kinastelunaihetta ja nykyisen ja entisen miehen vertailua, vaikken omasta mielestäni edes sovi siihen kategoriaan, jota se edes potentiaalisesti häiritsisi. Kun en sitten ärsyynny asiasta, nainen saattaa ottaa itseensä ja tölväistä jotain todella alatyylistä selvästi kiukustuneena: "Olet tainnut lihoa vähän", tms.
Niin että mitähän vittua tämä nyt on? Joku naisten juttu, jota mies ei vain kykene käsittämään? Olen yrittänyt järkeillä jotain syytä tälle, mutta ei, ei helvetti kyllä tule mitään mieleen. Miksi pitää käyttäytyä kuin minä olisin jonkun exä, vaikkei mitään syvällistä tunteiden hekumaa ole missään vaiheessa ollut?
Missaanko nyt jotain kovin oleellista? Olisi edes vain yksi entinen hoito joka tätä harrastaa, mutta ei.