Valehtelin miehelle tekeväni abortin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joo-o! Parin yön jutulle tulin paksuksi, jatkoin seksisuhteena kertomatta aluksi mitään. Sitte kerroin ja sanoin et teen abortin koska mies ei halunnu isäksi. En sit kuitenkaan tehny koska en pystyny mutten uskaltanu kertoa sitä miehelle paitsi vasta sit ku ei oo enää ees mahista aborttii. Nyt menos 15+6 ja mies o tosi vihanen. Ei aio kuulemma pitää lapseen mitää yhteyttä koska vihaa mua...
En mie tollaselta vastuuttomalta mitää yhteyksiä haluiskaa, mut se surettaa ettei aio pitää yhteyttä lapseenkaan koska vihaa mua. Kostaa siis lapselle mun tekemät asiat :( Miten pääsen täst syyllisyydest?
Ja ennen ku joku kysyy ni ikää 23v.

Saitko kylkiäisinä sukupuolitautia? Lapselle voi tulla ikäviä jälkiseuraamuksia vanhempien holtittomasta sukupuolikäyttäytymisestä.
Ps. on vastuutonta ja moraalitonta harrastaa seksiä ilman ehkäisyä. Miksi ei kukaan mieti halujensa huipulla sitä, että voidaan pamahtaa paksuksi?
Vai vieläkö elää ajatus, ettei nyt yhdestä tai kahdesta kerrasta voi tulla raskaaksi?
Hetken hurmio on loppuelämän turmio

aloittaja tässä
Mist päättelet ettei ehkäsyy käytetty ees?
Ja se ei sitäpaitti vissii ollu ees pointtina tässä? Auttaakoha jos pyydän anteeks omaa käytöstäni ja pyydän ettei kostas lapselle? Mies on kunnon peluri, säätää monen kaa samaan aikaan ja seksisuhteita useaan naikkosee. Siks meilläki seksisuhe oli ku hyvä sängyssä mut helevetin tyhmä noi muuten.

Kun kaksi aikuista ihmistä, mies ja nainen harrastaa seksiä, niin seurauksena voi olla lapsi, uusi alku elämän.
Olet yhtä vastuuton kuin mieskin. Tai olet yhtä vastuullinen kuin mies.
50/50 tilanne siis.
Myös sinä ja mies kumpikin tiesitte, että seksiä harrastaessa voi saada alulle uuden ihmisen.
Joten, miksi veuhkaat täällä vaatimassa oikeutta?
Sinun päätös on ollut pitää lapsi, vaihtoehtoisesti olisit tehnyt abortin.
Olet itsekin vastuuton, kuten myös lapsen isä.

Ei lapsen isän ole pakko lapseen yhteyttä pitää jos ei halua. Ei halunnut isäksikään. Harmi vaan jos joutuu elareiden maksajaksi. Näin se vaan joskus joillain menee.

Emmä vastuutani kiellä! Mun päätös se oli pitää.
Silti vaa jotenki julmaa et mies ei aio nähä lastaan olleskaa :(
Vaikka meidän välit ois mitkä ni se on sen lapsi, sen omaa lihaa ja verta.
Taitaa vaa tää mies jatkaa oman isänsä jalanjäljis, joka kuulemma oli alkoholisti ja hylkäs tän miehen pienenä. Lupaili kaikkee ja petti sanansa, ei ollu läsnä ym. Ei omena kauas puusta putoa.

Vihaan just ny miestä, mut silti se o lapsen isä.

Taitaa vaa tää mies jatkaa oman isänsä jalanjäljis, joka kuulemma oli alkoholisti ja hylkäs tän miehen pienenä. Lupaili kaikkee ja petti sanansa, ei ollu läsnä ym. Ei omena kauas puusta putoa.

Sinä olet tehnyt väärin. Sinä valehtelit miehelle tekeväsi abortin ja et tehnykään ja vieläpä salaat raskautesi.
Valehtelu on aina väärin ja tuolla lähtökohdalla ei kukaan ihminen voi väkisin tulla isäksi.
Kun harrastitte seksiä, sovitteko seuraamuksista, jos tulet raskaaksi?
Tämä asia pitäisi aina selvittää, ennenkuin alkaa seksiä harrastamaan toisen kanssa, että mitä tehdään, jos tuleekin raskaaksi.
Julmaa on lapsen kasvaa tuossa sinun ajatusmaailmassa, jossa lapsi syntyy isättömänä ja sitten vielä äiti on jo odotusaikana katkera miehen päätökselle olla olematta isä lapselle.

Olet ollut kyllä todella ajattelematon! Sinun velvollisuutesi olisi ollut kertoa totuus miehelle päätöksestäsi pitää lapsi!. Nyt väkisin sidot miehen lapseen, jota hän ei halunnut, elatusmaksujen muodossa. Saisit hävetä käytöstäsi!! Olet teollasi aiheuttanut sen, että tuleva lapsesi on isätön, isänsä vihaama ja inhoama. Ja ihan vain sinun typerän tekosi vuoksi. Lapsiparka on täysin syytön tilanteeseen, ja jo nyt isänsä inhoamisen kohde.

Täytyy miehenä myöntää, että olet kohdellut seksikumppaniasi kusipäisesti, jos olet hänelle kerran sanonut tekeväsi raskauden keskeytyksen. Sen voi vieläkin tehdä erityisluvalla. Ehkä sinusta saattaa tulla vielä lastasi rakastava yh. Tosi kiva tuolle miehelle maksella elatusmaksuja ja vihata tekoja samaan aikaan.

Terveydenhuollon neuvontapalvelut ovat vielä tänäänkin avoinna, jotta voit varata ajan lääkärille ja keskustelun jälkeen sitten aborttiin. Hanki lapsia vasta sitten, kun sinulla on kumppani, jonka kanssa voit niitä rakkaudella kasvattaa. Tosi itsekästä toimia toisen selän takana. Ikäisenäsi voisin käyttää myös ehkäisyä.

Terveydenhuollon neuvontapalvelut ovat vielä tänäänkin avoinna, jotta voit varata ajan lääkärille ja keskustelun jälkeen sitten aborttiin. Hanki lapsia vasta sitten, kun sinulla on kumppani, jonka kanssa voit niitä rakkaudella kasvattaa. Tosi itsekästä toimia toisen selän takana. Ikäisenäsi voisin käyttää myös ehkäisyä.

Mies haukku mua joka päivä ja painosti siihen aborttiin. Ei mul oikee ollu vaihtoehtoja.. Ei sille voinu olla rehellinen. Oliks se sit oikein? Mun teko ei ollu oikein joo ja myönnän sen mut mies sano samantien et nyt sit abortti heti.

Mies ei halunnut isäksi, mutta elarit joutuu maksamaan 18 vuotta. Se on kova hinta parista naiskentelusta.

No se on nyt ollut vahinkoraskaus. Sinä haluat pitää lapsen, mies ei halua isäksi. Kanna vastuusi yksin äläkä edes vaadi elatusmaksuja. Vai onko oikein että toinen maksaisi elatusmaksuja (vahinko)lapsesta jota ei ole halunnut ja on pyytänyt aborttia.

Tuskin kukaan aiemmista kirjoittajistakaan kiistään yhteisvastuutanne, mutta jään edelleen miettimään sitä, miten olet kaikki nämä viikon jahkaillut asiaa. Ei tilanne ole perusteltavissa sillä, että siittäjä on sinua haukkunut.

Ilmeisesti olet halunnut tulla raskaaksi, kun nyt jälkikäteen penäät mieheltä vastuuta kumin käytöstä. Pahoitteluni suoraviivaisesta ja kylmästä ajatustenjuoksustani, jossa tunteille ei ole tässä tapauksessa sijaa. En kuulu myöskään lahkoihin, jotka ehdottomasti suojelisivat sikiön elämää ennen kuin se todellisuudessa voisi kohdun ulkopuolella elää.

Voi lapsiparkaa, millasen idiootin saa äidikseen.... Mutta edellisen kanssa samaa mieltä, että koska olet tehnyt vasten miehen tahtoa, sinä kannat vastuusi täysin yksin, etkä ala vaatimaan mitään elareita tai tapaamisia. Mies ei ole halunnut isäksi, niin hänen ei sitä tarvitse silloin olla. Joo typerä mies, kun ei ole huolehtinut itse ehkäisystä ja blaa blaa, mutta jos sä väen väkisin halusit sen babyn pitää, niin sitten jätät sen miehen rauhaan. Miehellä on oikeus olla vihainen, koska hänet on "huijattu" väkisin isäksi. Sympatiat on miehen puolella nyt, vaikka tuollanen häntäheikki onkin.

Anteeksi, mutta pohdin tässä ääneen, onko ketjun aloittaja sellaista 'kaikki, mulle heti' -ihmistyyppiä. Siis, minulla on oikeus (lapseen), enkä nyt saanut muutakaan siittäjää juuri sopivasti niin, kurintanpa sitten tuota sarjaoria. ;) Lähtökohdat eivät todellakaan ole tähtiin kirjoitetut. Sitä joskus syntyvää lasta ei sitten ole suotavaa dumpata siinä vaiheessa kun yksinhuoltajajuus alkaa ketuttaa.

Jos itsekin olisit toiminut rehellisesti ja vastuuntuntoisesti, et nyt olisi tässä. Samalla tavalla sinä itse lupailit kaikkea ja petit sanasi eli käyttäydyit kuin tämä vihaamasi mies. Et voi pakottaa ketään oleman isä, jos hän ei sitä kerran halua. Ja nyt sinun on elettävä oman päätöksesi kanssa.

Mä en oikein ymmärrä mitä ap:n mollaaminen tässä tilanteessa hyödyttää? Tehty mitä tehty, nyt kannetaan seuraukset.

Pakottaa et oikein voi miestä mihinkään, paitsi jos niin päätät, niin maksamaan elarit. Mutta itse yrittäisin ihan rauhallisesti hänelle vielä puhua. Sano, että miehen ei tarvitse sinusta pitää tai sinun kanssasi aikaa viettää, mutta että haluaisit hänen vielä miettivän tahtoisiko kuitenkin ryhtyä lapselleen vanhemmaksi ja antaa hänelle mahdollisuuden isäsuhteeseen. Älä painosta, anna hänen miettiä asiaa rauhassa.

Yhteistyössä