Valehteletko miehellesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valkoinen valhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Valkoinen valhe

Vieras
Kerrotko koskaan miehellesi muunneltua totuutta syystä tai toisesta? -vaikka sen vuoksi että pelkäät reaktiota ja sen vaikutusta perhe-elämäänne? Tai pelkäätkö riitaa ja mykkäkoulua?

Olen itse työtön ja haluaisin vielä pysytellä kotona lasten kanssa. Yritän vältellä sopivia työpaikkoja ja jätän kertomatta niistä miehelleni. Mies haluaisi minut töihin jotta saataisiin lisää rahaa. Neljä vuotta tässä menty yhden palkalla, ei juhlita mutta pärjätään kyllä. Suhde kaikin puolin ihan kunnossa muuten. Olen sitoutunut lapsiin 24 h vuorokaudessa mutta arvostan mieheni työntekoa enkä sen vuoksi vaadi häneltä kotona ylimääräisiä. Minun työni on tämä.

Ei tartte valehdella. No saattaa olla joitain tilanteita miten saataa jonku asian kertoo miehelleni, ja pelätä kui reagoida miten mieheni suhtautuu asiaan.
Ostin tässä muutama päivä sitten puhelin kertomatta miehelleni ja kyl pelkäsin kui hän reagoi ku näkee mutta kaikkee muuta. Mieheni ei alkanukkaa räyhää. Kysyi vain, et "vieläkö se on paketissa" ja "saako hän sit mun vanhan puhelimen". Kysyi mieheni mun raha tilanteesta ja vakuutin hänelle, et rahaa on vielä kiitettävästi.

ei oo ainakaan tähän mennessä ollut yhtään syytä valehdella. Enkä kyl siihen pystyiskään, mun naamasta kyl paljastuis ja mua alkais varmaan naurattaa... =)

Yhteistyössä