Valehtelenko mä? vai onko se vain kertomatta jättämistä? huutiksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis kai tämä on kysyn silti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis kai tämä on kysyn silti

Vieras
Monella myyjällä lukee kohteessa pidetty kolmella lapsella.. tms. vaatteen kuvauksessa.

Mä en koskaan kirjoita että pidetty niin ja niin monella...

KOska meillä osa vaatteista on ostettu oikeasti kippikseltä käytetty kahdella pojalla ja sit laitan viel huutikseen... ni en tosiaankaan mainitse et ostin kirppikseltä ja pidin kahdella pojalla... kuka sen sit ostais.. tai ainakin mut karkoittaa heti teksti "pidetty niin ja niin monella".....

JA se ei meilläkään tarkoita et vaate olis ihan karseen kulahtanut jos sitä on moni pitänyt... myyn vaan hyvää vaatetta, meillä on niin paljon vaatteita et vaik piata olisikin ollut monella, niin ei se tarkoita et se on ihan risa rätti.

Kerrotko sinä ilmossa et monella pidetty? VAi pidätkö muuta kuvausta tärkeämpänä.

ENtä vaikuttaako huutohalukkuuteesi se et ilmossa lukee "pidetty kolmella..."

Lähinnä kai toi "pidetty vain yhdellä" mainitaan, koska se koetaan jotenkin hyväksi asiaksi :) Mutta en muista, että olisin koskaan huutaessani tuotetta ajatellut, että jaahas, jos tässä ei lue kuinka monella pidetty, niin enpä huuda :) Eli kyllä muu kuntoluokitus ratkaisee.

En kerro. Meillä on osa vaatteista ostettu uutena, pidetty vain yhdellä ja osaa pidetty kahdella. osa ostettu kirpparilta ja pidetty yhdellä tai kahdella. Mutta myyn vain hyväkuntoisia vaatteita joita itsekin ostaisin. Kirpparilta ja huutonetistä ostan vain hyvää tavaraa eli myydessä se on ihan sama, että moniko sitä on käyttänyt.

Ei minunkaan mielestä ratkaise monellako joku vaate on ollut. Paitsi vaatteen kunto, ja se jos vaate on jo kolmeen kertaan nimikoitu, niin asiasta pitäisi kyllä mainita.

Mutta jos on edelleen oikein hyväkuntoinen eikä tuota nimikointijuttua, niin ei tarvii mainita. Kai se on lähinnä sitä jos mainitaan että ollut vain yhdellä, että halutaan erottautua joukosta.

no tuo ei oo mikään oleellinen tieto, kunto ratkaisee...

ja tuosta nimikoinnista, minulle tuo ei ole mikään tärkeä tieto.. eihän se se sieltä vaatteen alta näy ja jos se nimi häiritsee niin lapun voi leikata pois...

Itse mainitsen esim. kosteussuojapuvuissa tuon,että käytetty yhdellä tai meille uutena ostettu, koska en voi sanoa puvun oikein huolletuksi jos olisin sen käytettynä ostanut.
Kaikki ominaisuuksien säilymisethän eivät valitettavasti näy ulospäin...esim. jos hengttävyys välikerrokksesta mennyt liian kuuman lämpötilan vuoksi jne.

Yhteistyössä