?Valaisin pinotus?

Ursus maritimus

Aktiivinen jäsen
28.06.2005
2 335
1
36
Minä täällä pähkäilen meidän lamppujen kanssa kun tuntuu ettei vanhat lamput oikein enää innosta eikä oikein sovikaan tähän nykyiseen asuntoon.
Keittiöön ostettiin vasta tollanen ikean lamppu vanhan muovisen kamaluuden tilalle :whistle:
50780_PE150521_S4.jpg

(toivottavasti osasin liittää kuvan)

Olohuoneeseen pitäis saada uusi. En vaan tiedä vielä millanen. Jos kovin roikkuva niin sit sen alle pitäis saada pöytä jota ei tällä hetkellä ole ollenkaan :/
Vaikeeta tämä sisustaminen kun ei ole hirveesti rahaa sijoittaa tähän...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ihana tuo lamppu...sopis meillekki :whistle:

Meillä on keittiö ja olohuone samassa, tosin huonekaluilla olen yrittänyt rajata. Mutta kuitenkin nyt sit on vähän vaikeaa keksiä noita valaisimiakin kun pitäis suurinpiirtein olla samaa tyyliä.
Tuosta keittiön lampusta kyllä tykkään =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieraampi vieras:
Laita olohuoneeseen plafondi (siis sellainen "matala" lätty-mallinen valaisin), ei tartte pöytää alle, kun ei roiku.

Mitä koen ne "löttälamput" jotenkin eteisen tai jonkinlaisen käytävän lampuiksi :whistle:
Nyt olohuoneessa on tollanen siipimalli joka oli edellisessä asunnossa ihan ehdoton kesäisin.
Nyt tässä talossa on ilmalämpöpumppu tossa seinällä joka pitää kesäisin huoneet viileinä joten tolle lappuhärvelille ei ole nyt enää virkaa ja muutenkin MINÄ HALUUN uuden :D

Yhteistyössä