"Valahdus"?

• Viestiketjun aloittaja Lily80
  • Ensimmäinen viesti
Lily80
Eilen jumppaan jonottaessani tunsin hassun "valahduksen". Vähän samantyyppistä, kun joskus kuukautisten aikana tuntee, kuinka veri valahtaa siteeseen. Sillä erotuksella, että nyt ei housuissa ollut verta. Ehkä hieman valkovuotoa, that's it. Osaako kukaan sanoa, mistä tälläinen voi johtua? Oli sen verran jännä tunne, että haluaisin selvittää onko syytä jatkotoimenpiteisiin...

tuttua on
Mulle noita valahduksia sattuu myös eli kysymys on vain valkovuodosta. En itse ole ainakaan mitään erikoista huomannut. Eri asia olisi, jos olisi sitten yllättäen tullutkin verta (vaikka ei olisi menkat). Mutta jos valkovuoto on normaalia, niin ei syytä huoleen.

Lily80
Mulla on ollut ties mitä vaivoja lähiaikoina, joten ilmeisesti olen tullut yliherkäksi kaikille vähänkin normaalista poikkeaville tuntemuksille. Kiitos nopeasta ja rauhoittavasta vastauksesta! :)

tuttua on
Joo näinhän se on, et jos on jotain vaivaa muualla, niin äkisti kiinnittää huomiota kaikkeen semmoiseen, mihin ei normaalisti kiinnittäisi. Mulla oli tosi paljon noita tuntemuksia, kun menkat oli kerran tosi paljon myöhässä ja koko ajan oli tunne, että jotain valahti housuihin, vaikka mitään ei tullut.

mia**
oon kohdannut saman "ongelman". seuraillu vähän tarkemmin kiertoa ja menkkojen jälkeen pari ns. kuivaa päivää ja sitten oviksen lähestyessä noita "valahduksia" alkaa ilmestyä ja pöksyt märkänä..mies tykkää:) :) alkuun sai ravata veskiin kans tarkistaan, että mitä ihmettä?! mut kiertoon kuuluvaa eritettä.

Yhteistyössä