Vakuutusyhtiö ja palautukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mun auto kun meni vaihdossa ja uusi auto menikin sitten miehen nimiin... No ei siinä mitään.

Tuli vakuutuksista ilmoitukset , että ovat päättynyneet ja plaa plaa ja niin edelleen... Ja että palautetaan summat x . Molemmista vakuutuksista siis oma loppumispaperinsa.

No, toisesta tuli palautus tilille muutaman päivän päästä kun oli liput ja laput tulleet kotiin, mutta toisestapa ei.

Minä sitten kysymään, että mitäs nyt?

Olivat sitten jääneet odottamaan uutta autoa mun nimiin ja siihen vakuutusta, että voivat hyvittää suoraan sen palautettavan osan uudessa vakuutuksessa :laugh:
Totesin virkailijalle, että muuten hyvä idea, mutta mulle tietäkseni ei ole tulossa omiin nimiini autoa hetkeen, että kauakos meinasitten mun uutta autoani odottaa... Kun ei se aina ole niin, että jos auton myy, nii ostaa suoraan toisen auton.
Tähän virkailija totesi, että totta puhun. Tässä on epäkohta heidän päässään.

Ja lapuissa ei lue, että siirretään suoraan seuraavan vakuutuksen hyväksi summa XX. Vaan siinä lukee, että palautetaan tilille ******** summa XX.

Mulle ei ehtinyt silloin tulla, kun jo soittelin, että uutta autoa ei ole tulossa. Vasta vaihdoin kaikki vakuutukset Pohjolasta Ifiin ja Pohjolan paperit oli niin epäselvät, että soittelin sinne kk:n päästä (kk:n sisällä palauttavat) että tuleeko vielä loppulasku, katsoi, ettei tule. Sit kysyin, että tulisko palautuksia. Joo, pari päivää viipyy. Tuli sit useita palautuksia yht.n.40?. Ei pahoittelua, että anteeks kun oli jäänyt palauttamatta tms.

Todella tuonne piti soittaa. Hekin odottelivat että nimiini ilmestyy uusi auto.
Nyt on sekin asia kunnossa ja palautus tulossa.

Tuosta Pohjolasta.... Toi meidän kakkosauto on nyt pohjolan nimissä... Ja kaikki paperit mitä sieltä tuli ovat väärällä osoitteella |O |O Mistä lie ovat tiedot ottaneetkaan, mutta eivät ne paikkaansa pitäneet.

Yhteistyössä