Vakuutusasiaa

Poitsu sitte nakkas lelun telkkarin ruutuun ja paskakshan se näyttö meni. 30cm levynen musta raita tuli ruutuun :(. Onko kokemuksia, että korvaako kotivakuutus?Meiän vakuutuspapereita kaivelin ja semmonen kohta siellä oli koti-irtaimiston kohalla ku muu ennalta-arvaamaton vahinko..kuuluisko tää nyt sitte siihen?Joutuuko sen telkkarin maksaa ensin ite ja sitte vasta saa rahat vakuutusyhtiöstä vai kuinka?
 
"vieras"
Tee vahinkoilmoitus kyseiseen vakuutusyhtiöön. Ne ottaa sit yhteyttä tai jos ei ota niin soita perään. Meillä ainakin on toiminut niin, että esimerkiksi hiljattain jääkaapin korjauksen maksoin ensin itse ja sitten vakuutusyhtiö korvasi mitä korvasi. Telkkarissa tietty eri juttu kun sitä tuskin kannattaa korjata vaan uusi tilalle.
 
Kiitos vain asiallisista vastauksista!Ja tiedoksi herra Majurille, että ihan kuule vieressä olin, mutta refleksit ei tästä olotilasta johtuen oo ihan nopeimmasta päästä tällä hetkellä. Huomenna laskettu aika, joten melkonen norsu oon. Mutta kiitos toki mielipiteestäs :D
 
"vieras"
Miksi korvaisi? Olt laiminlyönyt lapsen toimien valvonnan ja sen seurauksena TV hajosi, joten mielestäni korvaaminen pitäisi evätä
Jos tuolle linjalle lähdettäisiin, niin mitään ei korvattaisi vakuutuksista. Kaikkeen voitaisiin vetää jonkinlainen huolimattomyyskonsus, jos niikseen tulee. Vakuutukset ihan yleisesti korvaa kyllä lasten aiheuttamat vahingot ja siksihän niitä vakuutuksia juuri otetaan.
 

Yhteistyössä