Vakuutus lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauva

Vieras
Mietittiin miehen kanssa, jos pitäisi tälle tulevalle vauvalle ottaa vakuutus. Te joilla se on, niin missä on paras vakuutus? Niissä on varmaan paljon eroja korvausten suhteen, hinnan suhteen ym. Mitä suosittelet? Ja käsitinkö oikein, että vakuutus pitäisi ottaa ennen kuin vauva syntyy?

Meillä on Pohjolassa ja siellä meille kaikkein halvin vakuutuspaketti, on keskitettynä ja kaikkinensa siellä halvin eli riippuu mitä vakuutuksia teillä on, mihin kannattaa keskittää, toisessa toinen on halvempi ja toisessa toinen, meillä esim. metsäja moottoripyörävakuutukset tekevät Pohjolan edullisimmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sectiomumx3:
Koska jos haet rahat ulos vain kerran vuodessa niin menee vain yksi omavastuuosuus. Meillä on toiminut kahden isomman lapsen kanssa todella hyvin. Vakuutus on aivan ehdoton!

YHDYN TÄHÄN :)

Sen saa kyllä ihan monessa muussakin näin, esim. Pohjolassa.

Koska jos haet rahat ulos vain kerran vuodessa niin menee vain yksi omavastuuosuus. Meillä on toiminut kahden isomman lapsen kanssa todella hyvin. Vakuutus on aivan ehdoton!

toi on hyvä mut meillä oli laskua jopa 500?/kk ja useamman kuukauden ajan 2 lapselta.
Meillä ei olis ollu varaa odottaa vuotta rahoja niinpä meillä on Fenniassa ja omavastuu on 50?/sairaus ja se toimii meille:) Lisäx saatii maksusitoumus leikkaukseen ni ei tarvinnu ensin maksaa ite:)Mut 3 kk ennen piti ottaa ja maksaa odotusajanmaksu 90?.
Meillä oli tosiaan hyötyä kun syntymässä todettiin vamma ja ei varmaan oltais enää vakuutusta syntymän jälkeen saatu mut kannattaa tosiaan vertailla ja pyytää keskittämistarjouksia:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sen saa kyllä ihan monessa muussakin näin, esim. Pohjolassa.

Niin saa.
Kannattaa kysellä eri yhtiöiltä ja ottaa se mikä omasta mielestä paras.

Itse olen ollut tyytyväinen IF-vakuutukseen. Maksat 100e omavastuun / vuosi ja sit kaikesta vaan 10% oli tauti, mikä vaan. Monesti, jos omavastuu on alempi, sen joutuu maksamaan joka vaivasta erikseen. Että jos on samana vuotena nuha ja sit vatsatauti ja sit allergia, niin kaikesta ensin maksat omavastuun.

Ja minä en kyllä ole niin järjestelmällinen, että jaksaisin säästellä kuitteja vuoden! On huippukätevää laittaa netin kautta korvaushakemus samantien menemään ja rahat on tilillä parhaassa tapauksessa jo seur päivänä! Eikä useimmiten tartte edes kuitteja lähetellä. Minulle aikakin on rahaa, ja se myös, että ne rahat saa heti takaisin.

ja IF:ltä saa pikkulisämaksusta huoltajaturvan: jos vaikka lapsi sairastuu syöpään tms, saat kertakorvauksen 10000e. Sillä järjestelet elämäänne uudestaan aika kivasti.

Yhteistyössä