vakuutuksista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakuutukseton odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakuutukseton odottaja

Vieras
sain just IFistä kieltävän päätöksen syntymättömän vauvan vakuutuksesta...Ensimmäinen kohta joka johti kieltoon oli mun BMI eli paino...mun paino oli lähtötilanteessa sama kuin 2007 keväällä kun vakuutusta hain silloiselle vauvalle, ja silloin vakuutuksen sain. Soitin sille käsittelijälle ja kysyin että mitä vittua...vastaus: On tainnut sitten vuodessa muuttua nuo vakuutusehdot... Ei mee mun jakeluun!!!

Onx jollain tullut kans kieltäviä päätöksiä vauvavakuutuksista??? Ja millä syin?

No ei kyllä meiltä edes kyselty minun painoa kun molemmilla lapsilla on vauvavakuutus tapiolasta. Painoin reilusti toista sataa silloin, että olisi varmaan jäänyt saamatta meilläkin

mun BMI on jotain 30 eli hieman tukeva, mutta en mikään löllyvä ihrakasa. lähtöpaino 80 ja pituutta 157...Ei onnistu varmaan tuo toinen vakuutusyhtiö kun ne vaatii kotivakuutuksen samaan yhtiöön kun vauvavakuutus ja meillä kun on tuolla tytöllä lapsivakuutus ja saanut korvauksia niin ei onnistu sen vakuutuksen vaihtaminen toiseen yhtiöön ja mun mielestä sen kanssa pitää olla kotivakuutus samassa paikassa...eli ikuisia IFin asiakkaita

No vaihtakaa kaikki muut paitsi lapsivakuutus muuhun paikkaan. Tai sitten et vaan ota sitä muualta ja odotat että vauva on 2kk.
Mulla BMI 31 ja tapiolasta syntymättömän lapsen vakuutus.

Onpa suorastaan törkeetä, mihinkähän toi IFin "touhu" perustuu. Tiedän tapauksen jossa vauvavakuutus on evätty, mutta syy oli ihan toista luokkaa. (syntyvän lapsen mahdollinen geeniperäinen tosin hoidettavissa oleva sairaus). Kyllä mää vaihtaisin ja lujaa vakuutusyhtiöö tapauksessasi. Luulisin sen olevan täysin mahdollista. Tiedänpä itse mihin yhtiöön en tule vakuutuksia koskaan laittamaan...

laitoin jo palautetta asiakaspalveluun ja pyysin käsittelemään tapauksen uudelleen. Oli siinä päätöksessä mainittu myös minun edellisen raskauden raskausmyrkytys ja siihenkin vedoten oli kieltävä...Tosin se raskausmyrkytys minulla todettiin viikoilla 40+4...eli en sairastanut sitä montaa viikkoa ja sen takia ei lapsellakaan ollut hätää/vaaraa!!! ja vauva synty 41+2. Kyllä aion taistella tuon vakuutuksen IFistä!!! tulee muuten Ifille jokusen euron tappiot meidän talouden kohdalla. meillä kun on siellä viiden auton vakuutukset, kotivakuutus,lapsivakuutus, mun sairas-ja tapaturma sekä henkivakuutukset, yrityksen vakuutukset sekä osakehuoneiston vastuuvakuutus...nuo tekee vuodessa aika paljon ja nyt eivät myönnä vakuutusta joka maksaa pari sataa euroa sen takia kun on vähän ihraa navan ympärillä...

Suosittelen kilpailuttamaan vakuutukset, mutta toisessa firmassa voidaan antaa noita muita sairasvakuutuksia huonoimmilla ehdoilla kun teidän nykyiset. Mutta halvemmaksi tulee ottaa vakuutus vasta syntymän jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vakuutukseton odottaja:
mun BMI on jotain 30 eli hieman tukeva, mutta en mikään löllyvä ihrakasa. lähtöpaino 80 ja pituutta 157...

Hieman tukeva... Anteeksi nyt vaan, mutta näetköhän peilistä saman ihmisen kuin muut?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Vakuutukseton odottaja:
mun BMI on jotain 30 eli hieman tukeva, mutta en mikään löllyvä ihrakasa. lähtöpaino 80 ja pituutta 157...

Hieman tukeva... Anteeksi nyt vaan, mutta näetköhän peilistä saman ihmisen kuin muut?

joo tiiän että en oo mikään kukkakeppi, mutta on sitä LIHAVAMPIAKIN!!! sä näät tossa vaan numerot, jos mulla olis keppijalat ja toi kaikki mass vaan vyötäröllä ni sit oisin höllyvä ihrapallero...vaik ihmisellä on paljon painoa ja vähän pituutta niin ei se aina oo merkki siitä että on tajuton plösö!!!

Ja nyt ei ollu kyse mun ulkomuodosta vaan siitä että onko muilla samoja kokemuksia vakuutusyhtiöiden kanssa!!! Sä tuut tänne vaan tuomitseen tukevat ihmiset!!! Vastaa sellasille jotka suoraan kysyy että oonx teijän mielestä lihava jos mun BMI on 60!!!

Mä en saanut odotusajalle vakuutusta Fenniasta, koska ensimmäisessä raskaudessa oli diagnosoitu raskausmyrkytys. Otinkin sitten vauvalle vakuutuksen heti 4vrk ikäisenä ja se onnistui ilman mitään kitinöitä.
Olet aika heikoilla tuon kanssa, koska vakuutusyhtiöt voi päättää asiakkaansa ts. jos ehdoissa on maininta BMI:stä tai raskausmyrkytyksestä, niin ei heidän tarvitse niistä joustaa.

BMI 20-24 = normaalipaino
BMI 25-29 = lievä lihavuus
BMI 30-34 = merkittävä lihavuus
BMI 35-39 = vaikea lihavuus
BMI 40- = sairaalloinen lihavuus

Ei tässä oo "hieman tukevaa" :D

Yhteistyössä